Nu Online
Momenteel zijn er 800 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog maar 5daagjes te gaan!!!

2-9-2010 14:21:27
Hoi mede bruidjes,

Onze huwelijksreis zit er alweer op. We hebben zalig weer gehad. En hebben enorm genoten van elkaar en onze zoon. Nu worden het nog 5 drukke daagjes denk ik
Morgen voor mijn allerlaatste pas gaan. En dan krijg ik het kleedje normaal mee. Dan de ringen en de bedankjes nog afhalen en de broodjes voor de suite bestellen.
Dan zijn we er helemaal klaar voor.

Hoever staan de andere september bruidjes? Hopelijk hebben we het weer mee. Want het ziet er niet goed uit.

Groetjes
Kathleen

Kathleen
8-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1046

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik2-9-2010 17:54:23

Hey

Hier een 18-september-bruidje. Bij ons moet dit nog gebeuren:

- afspraak notaris (reeds gemaakt maar moeten er nog naartoe)
-lunch regelen voor de suite ( =zaterdag)
-rode loper stofzuigen :-)
-menu's en naamkaartjes bij de feestzaal binnenbrengen ( = morgen)

De lijst is ook serieus gekrompen bij ons, wel leuk EINDELIJK komt de trouw in zicht :-)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...