Terug naar overzicht
Hey Caroline, Ik wou je alvast veel moed wensen! Probeer het uit je hoofd te zetten en te genieten van jouw dag!! Op die manier heb jij "de overhand". Gun het hen niet dat je je slecht voelt..
Hey Caroline, Veel hangt af van hoe graag je uw werk doet en hoe goed je overeen komt met de collega's waarmee je wel een goeie relatie hebt. Maar in uw plaats zou ik toch ook beginnen overwegen om weg te gaan. Het lijkt mij een verziekte boel. Ik ben op mijn vorig werk ook maanden tegen mijn goesting gaan werken. Mij elke morgen moeten tot op mijn werk slepen en de uren aftellen. Daar zou je depressief van worden. Ik heb mijn conclusies getrokken en mijn ontslag gegeven (opzegtermijn loopt door bij ziekte en verlof). Het is overal wel iets, maar je moet toch met goesting naar uw werk kunnen gaan. Ten slotte zit je daar meer dan thuis ....
Hey Caroline Tegenslagen maak je nu eenmaal mee. Ikzelf heb maandag te horen gekregen dat ze mijn proefcontract niet verlengen omdat het heel slecht gaat met het bedrijf. Niet leuk, maar dit gaat zeker onze dag niet vergallen. Het is het echt niet waard. En inderdaad als het echt zo'n ramp is op het werk moet je dringend na je trouw op zoek gaan naar iets anders. Ben ervan overtuigd dat er nog heel leuke jobs en collega's rondlopen. veel moed groetjes
Wat een collega's, dat wens je echt niemand toe. Ik denk dat je best inderdaad eens nadenkt over hoe graag je jou werk doet. Indien je het werk graag doet en er ook nog een heleboel toffe collega's zijn, dan kan je mss blijven werken waar je nu werkt, denk ik tijdens je verlof maar eens over na. Maar eerst en vooral: trek het je de komende dagen niet te hard aan en GENIETEN moet je doen. Om deze dag gaat het!!
Hey Caroline! Zaterdag zal je het allemaal wel vergeten! Dan draait het om jou en ga je er zelf niet aan denken. geniet ervan en vergeet alle zorgen. Als je na een zalige week of twee nog altijd met hetzelfde gevoel zit, dan raad ik je aan om te beginnen solliciteren! Probeer er niet teveel aan te denken, misschien is het na de trouw al beter en gaan ze beseffen hoe belachelijk ze wel zijn. Waarom denk je dat ze zo doen? ik zal het je zeggen: ze zijn gewoon jaloers! Ik wens je een prachtige dag toe en hoop dat het geluk terug aan jou kant staat!
Hey Caroline, als ik je goeie raad mag geven alles wat je op facebook zet, hoezeer je ook blokkeerd is publiek geheimreeds vele mensen hebben zo hun job verlorenik vind het natuurlijk heel jammer voor je !wees voorzichtig met alles wat internet is echt waar je geeft alleen jezelf blootprobeer er toch nog het beste van te maken groetjesKatty
Dag Caroline, ik vind het heel jammer dat er dergelijke (kinderlijke) reacties zijn op uw werk! Ik hoop van harte dat je de eerstkomende weken ten volle kan genieten van je ventje, jullie trouwfeest en dit allemaal even achterwege kan laten. Veel plezier toegewenst meid (en laat alle miserie maar op het werk, daar hoort ze tenslotte ... en niet thuis )! groetjes, Ann