Nu Online
Momenteel zijn er 311 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brouwer

2-9-2010 16:46:04
Hallo,

Een vraagje....
Wij zouden een zaal nemen waar je vrij bent van brouwer en traiteur. Nu vroeg ik mij af hoeveel drankjes je zo rekent per persoon....Ook is er in de zaal geen voorziening zoals tap en glazen... Ik ben ook op zoek naar goede adresjes hiervoor...
Hoe doen jullie dit? Alle tips zijn welkom....

Groetjes

Saskia
1-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 492

rene

Meld misbruik2-9-2010 16:58:06

Hallo
In welke regio aub??
Onze zalen zijn ook vrij van brouwer en traiteur,
kan enkele firma's goed aanbevelen,
en die brengen dan toog,glazen..mee.
ook op gebied van aantallen kan je daar terecht
mijn nr 0479 13 38 38
vriendelijke groeten,
René
De Oude Maalderij

Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik2-9-2010 23:09:12

Dag saskia,

Bij ons is het ook aan brouwerprijzen. De dame van de zaal heeft eens een gemiddelde bijgehouden en bij feesten van 150 à 200 personen lag het bedrag rond 600€. Doordat er wat ouderen/ouders in de zaal zit, is er ook een beetje sociale controle bij de jongeren.

Groetjes,

S

lindsay
10-9-2010
 Meld misbruik3-9-2010 10:16:55

hoi saskia

Als je naar een brouwer gaat heeft hij normaal altijd ook glazen en tafels enzo...
Je moet dat gewoon aan hem vragen, is zelfs zo dat je bij veel brouwers zelfs niet moet betalen voor de glazen als je daar de drank afneemt.
En op je vraag hoeveel drankjes reken je per persoon is heel moeilijk want als is afhankelijk van is het warm of koud weer zijn er veel oudere of jonge mensen...
normaal weet de brouwer daar ook wat raad in hoor en je kan beter te veel drank hebben dan te weinig want de rest kun je altijd terug dragen zij weten ook wel als het voor een feest is dat je niet precies weet hoeveel er zal verbruikt worden en ze maken daar normaal geen probleem van alle aan onze kanten toch,

succes nog
groetejes

Tanja
2-10-2010
 Meld misbruik4-9-2010 15:14:04

Saskia ik wilde je antwoorden maar ik krijg niks verstuurd, da begint hier heel raar te doen als ik op antwoorden klik.
Geef me anders je e-mail adres dan stuur ik het je zo door.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...