Nu Online
Momenteel zijn er 396 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring ceremoniewagen Lauwers Reizen

2-9-2010 17:58:07
Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een ceremoniebus en we kwamen op de oldtimerbus van Lauwers Reizen. De bus ziet er op foto's goed uit en de prijzen vallen goed mee. Heeft er iemand van jullie toevallig ervaring mee?
We hebben al om meer info gebeld en over twee weken gaan we naar de bus kijken, maar ik ben wel benieuwd!

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1509

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik3-9-2010 9:31:34

Hey,

Wij hebben de bus ook alvast gereserveerd. Ik heb ze eens op een trouw gezien en de reacties waren toen dat het heel leuk is om met heel de bende samen te zitten. Dit lijkt me ook gemakkelijk en persoonlijk vond ik het ook héél mooi dus...
Ik kan je volgend jaar natuurlijk wel zeggen hoe het is maar dat is ook nog een heel tijdje wachten!

Veel succes!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik3-9-2010 10:04:41

Ik was ook weg van dit busje maar op de foto's lijkt het gangpad wel heel smal. Ik had te veel schrik dat iemand van de suite met z'n mooi/duurdere kleding achter een bakje zou haken en stukken zou maken.

Wij zijn gegaan voor een bus van De Blauwvoet in Balen.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik3-9-2010 11:43:39

Een vriendin van mij heeft die bus ook gehad en dat is echt een supermooie bus! Wij wilden deze bus ook (mijn ouders kennen zaakvoerders van Lauwers goed) maar hun zoon trouwt dezelfde dag als wij en hij gaat die natuurlijk ook gebruiken. Dju toch! Dus als je ze nog kan nemen: DOEN!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-9-2010 13:39:17

Hoi,

We gaan over twee weken kijken, want we gaan volgende week nog op vakantie. De dag was nog vrij. Het lijkt ons wel leuk in ieder geval, vooral omdat je dan met heel de suite samen zit enzo...

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-9-2010 14:20:09

Nog een bijkomend vraagje voor degene die de bus al hebben gezien: het padje tussen de stoelen is dat breed of valt het tegen?

joke
2-9-2011
 Meld misbruik3-9-2010 14:48:33

Wij opteren ook om een oldtimer bus in te schakelen. Gaan jullie zelf mee op die bus, of voorzien jullie nog apart vervoer voor jullie zelf?

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik3-9-2010 15:54:30

Aangezien de hoge kosten is het wel ons plan om mee te gaan met de oldtimer en het lijkt me ook héél gezellig!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...