Terug naar overzicht
Hoi An Het verhaaltje ken ik niet, maar ik weet wel waar je die bloemetjes kan kopen. Je kan ze in veel planten-en tuinwinkels terugvinden. Ik weet niet van waar je bent, maar als je niet ver van Ham of Tessenderlo woont, zou ik zeker eens binnenspringen bij 't Serreke. Daar heb ik ze al gezien, ze verkopen ook zonnebloempjes en vergeet-me-nietjes. veel succes nog!
Hey An, Is dit het verhaaltje dat je zoekt? Zaden, geen vruchtenEen jongeling had een droom: achter de toonbank zag hij een engel.Haastig vroeg hij: “Wat verkoopt u?” De engel antwoordde vriendelijk: “Alles wat u maar wil.”De jongeling zei: “Dan had ik graag … iemand die me altijd begrijpt en op wie ik kan bouwen. Een gelukkig huwelijk dat tot het einde van ons leven gelukkig blijft. Goede vrienden die ons op onze levensweg begeleiden. Kinderen die flink opgroeien, op wie ik fier kan zijn. En…” Toen viel de engel hem in de rede en zei: “Excuseert u mij, u hebt me verkeerd begrepen. Wij verkopen hier geen vruchten, wij verkopen alleen de zaden.” Groetjes, Ellen
Ja, dat is het! Super, bedankt he!
Hallo, Mijn schoonma heeft een bloemenwinkel en zij had ook zo van die potjes met klavertje vier , ik heb dit eens uitgetest en die kwamen er maar niet door dus ik ga iets anders moeten zoeken, hopelijk hebben jullie meer geluk