Terug naar overzicht
Geniet er van!
Normaal gezien trouwden wij vandaag en gingen we prachtig weer gehad hebben, maar we hebben 2 maanden geleden de datum een weekje opgeschoven en volgende week zal 't slecht weer zijn :( stom natuurlijk! Maar heel veel plezier op jullie dag morgen :) geniet er van!
Geniet van jullie dag en natuurlijk duimenwe voor de
Het is geweldig raar om enkel nog uren op de teller te zien!!!! Ik ben 1 grote brok zenuwen vandaag.... dat beloofd voor morgen. En langs de andere kant kan ik het nog altijd niet geloven dat het morgen wel degelijk zo ver is! De tijd vliegt. Heel veel succes en geniet er met volle teugen van! Caroline
Hoi hoi Raar he met nog maar enkele uren op de teller! Nu wordt het allemaal wel erg spannend! Ik herinner mij nog dat er drie getallen op de teller stonden. Hierbij wil ik ook iedereen bedanken voor de leuke tips, ik heb er ook enkele van gebruikt! ;-) En het planningslijstje was wel handig! Verder wens ik ook alle 4 september bruidjes en natuurlijk ook al de rest heel veel succes en nu genieten he! Het weer hebben we alleszins mee! Whohoo! Groetjes
Geniet ervan want het is echt een dag die héééél snel voorbij gaat!!!Het weer wordt fantastisch en de rest kan dan alleen ook maar super worden. Groetjes,Sofie
hallo! hier nog een 4 september bruidje met heel veel zenuwen!! pfff..die laatste weken zijn voorbijgevlogen en ben heel blij dat onze dag morgen daar is! aan alle toekomstige bruidjes ..geniet ervan!!!
genieten he !!!!!