Terug naar overzicht
Oh neen neen, is eventjes slikken! Ik zou zeggen, doen waar jij je het beste bij voelt. Veel sterkte en succes,xxx
Heeeel onaangenaam! Maar volgens mij mag je dit zo niet laten. Ik zou met hen al niet meer verder willen en voor een andere optie gaan. Hoe ik het uit je verhaal begrijp gaat het over een kleine groep mensen. Anderzijds zou ik zeker vragen naar een financiële tegemoetkoming voor alle ongemakken. (omgekeerd zouden ze ook niet opgezet zijn met de annulatie) En als er niets van komt zou ik hen zeker een aangetekende brief sturen met je 'eisen', maar volgens mij heb je er recht op Als je klant bent bij TestAankoop kunnen ze jou gratis verder helpen. Anderzijds, in jouw gemeente kan je ook mss wel gratis terecht voor juridisch advies. Ik begrijp wel dat je hoofd daar nu niet naar staat! Veel sterkte en geef de moed niet op! Je gaat een onvergetelijke leuke dag tegemoet!
hey, jij hebt toch met hen een contract getekend voor een feest in die locatie aan die prijs?! niet jouw fout dat ze ineens met verbouwingen starten en daardoor hun keuken tijdelijk moeten sluiten!! er is geen enkele andere traiteur die ze kunnen contacteren???? als jullie die locatie in de wok niet zien zitten, dan moeten zij met een goede andere oplossing komen. Spijtig dat jullie pas zondag kunnen afspreken, want zo hebben jullie echt wel géén tijd meer om iets anders te zoeken en is de enige optie om dus akkoord te gaan men hun "voorstel". Als je weinig vertrouwen hebt in hun alternatief zou ik al eens rondkijken naar bijv een gezellig restaurantje in de buurt dat je zou kunnen afhuren (met kleine groep moet dat toch zeker lukken) klantvriendelijkheid vinden ze daar duidelijk niet nodig en van slechte reclame gesproken! succes en ik hoop dat het allemaal toch nog in orde komt!
Hey Saskia, Voor ons huwelijk had ik er gelukkig nog niet bij stilgestaan dat zoiets kon gebeuren...Tot m'n zus kleine 2 weken geleden in salons Luithagen moest gaan helpen voor trouwfeesten als vakantiejob. Ze vertelde mij dat de inspectie daar idd was binnengevallen en dus idd ook de keuken onmiddellijk gesloten. Het koppel dat de dag nadien trouwde heeft dus enkel de apertief in die zaal kunnen nemen en dan werd iedereen met een bus van de Lijn naar die wok gebracht. Wel net iets anders dan je van je trouwfeest verwacht.... Echt een ongelooflijk verhaal dat ze me vertelde.Weet je ondertussen al meer? Groetjes en alvast veel succes
tja de luithagen is onherroepelijk gesloten door de inspectie, zelfs geen drankje mag er nog geconsumeerd worden. wij zijn die zondagnamiddag gaan bespreken en tja veel oplossingen waren er niet. of te wel naar de wok of te wel annuleren en zelf andere oplossing zoeken. nu ben ik blij dat we inderdaad maar een kleine groep voor de middag te eten hebben. ik vind het verschrikkelijk voor zij die hun hele dag of avond daar gepland hebben.....wij hebben gekozen dan toch naar de wok te gaan, we krijgen een ruimte opzij die iets of wat afgescheiden ligt en ik bespaar 15 euro per persoon. ik kreeg de optie mijn buffet van de luithagen mee in de zijruimte waar wij zitten te zetten maar vind dat te gek voor woorden aangezien er 3 meter verder een ruimer buffet aangeboden wordt. verder betaald de luithagen de kosten van mijn wijzigingskaarten terug en de meerkost van het vervoer. en we krijgen wel drankbediening aan tafel wat daar normaalgezien niet gedaan wordt maar omdat dit een trouwfeest is via luithagen dus wel en ze zouden mijn bord gaan halen als ik specifiek iets vraag omdat ik het niet zo zie zitten om met mijn kleed tussen die rijen eten te gaan met een bord in de hand. ik heb ook geëist dat we dezelfde betalingsvoorwaarden kregen als in de luithagen. niet omdat we die centen niet hebben liggen maar gewoon uit principe!!! het was niet wat we gepland hadden maar dit was de beste vervangoptie. ik weet dat inderdaad het eerste feest na de sluiting van de keuken voor het eten met bussen naar de wok werden gereden en de feesten het weekend erop werden geregeld met een traiteur maar dat werd hun dus nadien verboden. daarom dat ze dus voor al hun feesten tot december andere oplossingen moesten vinden!