Nu Online
Momenteel zijn er 444 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inrichting zaal

3-9-2010 21:31:16
heey iedereen ,
ik en men vriend zullen op negen april 2011 in het huwelijksbootje stappen.
Nu hebben wij de parochiezaal van stabroek gehuurd , en deze is wel een hele kale ruimte , dus ben ik wat ideetjes aan het opdoen voor de zaal te versieren.We hebben al aan balonnen gedacht.en we zouden zowat graag het thema van sissi uitbouwen , dus alles heel romantisch met kaarsjes enzo.
nu had ik al een site gevonden waar je kandelaars kon huren , dus dat ga ik al zeker doen.en de tafels wil ik met tule enzo aankleden en stof.
Net zoals de stoelen.en de kerkversiering ook.
Maar nu vroeg ik me af of iemand een idee heeft hoeveel meter stof je zoal nodig hebt voor een tafel te bekleden en een stoel.Een gewone keukenstoel.want ik heb daar echt totaal geen idee van.En ik zou toch heel graag ons budget een beetje in de mot willen houden.
Heeft er iemand suggesties?

nathalie
15-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1858

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik3-9-2010 23:20:54

Om ons de stress een beetje te besparen om alles nog last minute te moeten gaan decoreren, laten wij dit doen door enkele mensen uit een winkel in Merksem.
De winkel heet Zi-ri,
Ze hebben een website www.ziri.be
en zij decoreren de hele zaal voor jou.
Je moet het misschien maar eens bekijken er staan voorbeelden van versierde feestzalen.

veel geluk! :)

nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik4-9-2010 11:04:30

heey bedankt ,

khad het ook al gezien , ik was al zowieso van plan om daar voor men trouwkleed te gaan kijken.
En inderdaad dat is wel fijn als ze dat doen voor jou , maar ik vind het net fijn om dit met familie en vrienden in orde te brengen :)
en zij kijken er ook heel hard naar uit om er zo een gezamelijk project van te maken.
maar alvast heel hartelijk bedankt voor de info ;)mss da we er uiteindelijk toch gebruik van gaan maken en dan weet ik waar ik moet zijn .

Annick
27-8-2011
 Meld misbruik4-9-2010 14:16:18

Hey Nathalie,

Ik zie dat jij van Stabroek bent, trouwen jullie ook in Stabroek?
Zo ja, weten jullie al iets van de nieuwe pastoor?

Nog veel succes met de voorberiedingen!

nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik4-9-2010 17:58:23

heey ,

neen wij trouwen in berendrecht opt districtshuis en dan int kapelleke aan de bosstraat.
maar os feest ga door in de rosmolen.
Hier in berendrecht is er nie echt veel van zaal da ge kunt huren :)

van welke pastoor we gaan hebben weet ik nog niet , maar halverwege september komt de vrouw die men zoontje gedoopt heeft naar hier om de verschillende opties en alles verder te bespreken.Kvind het heel jammer dat zij enkel dopen en begrafenissen mag doen want zij is echt goed.dus dat word nog even wachten.

wanneer trouw jij?

Annick
27-8-2011
 Meld misbruik4-9-2010 18:26:57

Hallo,

Wij trouwen op 27 augustus 2011 en hadden graag onze trouw gedaan in het kapelleke ('s Hertogendijk - Waterstraat), had al een eerste gesprek gehad met pastoor Kris, maar die heeft jammer genoeg de parochie moeten verlaten, ga deze week is zien of ik de nieuwe te pakken kan krijgen, hoop dat ie wat meevalt, want pastoor Kris was echt wel super, die heeft ook den doop van de jongens gedaan, dus bij ons ook nog even afwachten!

nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik4-9-2010 19:05:37

jullie hebbe net hetzelfde idee dan om te trouwe in een kapelleke :)
ik vind het veel beter en veel gezelliger en kan je veel mooier decoreren.
ja pastoor kris heeft hier niet in de parochie in berendrecht gestaan dus persoonlijk ken ik hem niet!!maar heb het al gehoord dat hij heel goed is!!
en mijn zoontje is gedoopt door de vrouw dan hier en das ok wel een heel goei , dus tis doodjammer dat ze de mis niet mag opvolgen.
ach jah!we zien wel wat er gebeurt:)

hoe staat het bij u met de voorbereidingen ? kheb zo het idee da ik alles veel te snel ga in orde hebben :)

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik4-9-2010 20:10:33

nathalie mijn kleed komt ook van daar :D
je kunt er tweedehandse kopen voor 250, je kan er huren voor 300 euro (en dan nog 200 euro waarborg) en voor de rest liggen de prijzen er rond de 800 euro :D
heb er alvast mijn droomjurk gevonden.
Ik dacht eerst van niet, tot ik er enkele gepast heb...

nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik4-9-2010 20:20:31

heey ,

weet jij hoeveel daar de suitekledij kost?want ik heb zo een afspraak met men beste vriendin tevens getuige dat we voor elkaars huwelijk dan elkaar gingen vragen als getuige en dan ook elkaars kleed kochten.
Kheb nu een budget voor haar van 250 euro , zou ik daar er mee terecht kunnen?
ja normaal gaan we de laatste zaterdag van september naar ziri eens kijken :)
khoop dat ik iets vind :)want er zijn zoveel kleden dat ik mooi vind!!maar ik wil wel trouw blijven aan de sissi stijl

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik5-9-2010 8:31:08

Hallo,

al die led-lichtjes gezien van Flowers and Lights die je onder water of zelfs gewoon
kunt gebruiken? Volledig brandveilig en je kunt ze in 10 verschillende kleurtjes
krijgen.

Veel succes

Annick
27-8-2011
 Meld misbruik11-9-2010 10:48:35

Hallo Nathalie,

Sorry voor de late reactie, maar had problemen met mijn account, maar t'is nu gelukkig opgelost, om even op je vraag te antwoorden wat bij ons allemaal al inorde is:
- de zaal
- de dj
- gemeentehuis en kerk
- fotograaf

Het volgende op de planning is de ceremoniebus -en meester, verder ben ik op zoek naar allemaal leuke ideeëtjes, heb hier op de site al leuke dingen gevonden en in oktober ga ik naar de bruidsbeurs in Antwerpen en dan wil ik aan de zoektocht voor mijn kleed beginnen en
voor bruidsuite moet je eens gaan zien bij Anne Sophie in Brasschaat, ze hebben ook een website,

veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...