Terug naar overzicht
Hoi Ann, Op een skatebord is een unieke manier om die jongens dé entree te geven en eveneens de ringen :-) Groetjes
hey nicole, Alvast een cool idee!!;) Binnen kan dit lukken(indien slecht weer),maar buiten zijn het op de binnenkoer van de feestzaal(waar de viering doorgaat bij hopelijk mooi weer)zo van die stenen,zij noemen het een geplaveide binnekoer,wij noemen dat kasseistenen,hoop dat je u daar iets kan bij voorstellen...dit lukt niet op een skatebord denk ik,ook als je met een loper werkt wordt het moeilijk,maar het is wel een leuk idee dat ik al even in gedachten houdt... ik had iets mooi gevonden op de website,2 witte kerkuiljes...1 van de 3 staat dan achteraan(met de begeleider van die uil)en laat vanop zijn arm de uil vertrekken... hij vliegt dan naar de andere 2 jongens(normaal is dit dan naar bruid en bruidegom) die vooraan bij ons staan(ook in bijzijn van iemand van de uiltjs) en komt op hun arm zitten,de uiltjes hebben de ringen maar is dit 250 euro waard?en ook de 2 mensen die er dan eigenlijk tussenstaan op zo een intiem moment vind ik wat ambetant,maar dat kan niet anders,zij moeten ze roepen en aansturen...nog even verder denken.. alvast bedankt Nicole
Hebben ze zelf geen ideeën ? Hoe ze het graag zouden doen ? Dan kan je daarop inspelen :-) Ik dacht ook meteen aan een skateboard of iets dergelijks, maar dat is inderdaad niet altijd even goed uitvoerbaar..
hey , zoals eerder gezegd ... misschien zijn telegeleide autootjes of helicopters wel leuk ?