Terug naar overzicht
Hallo Anne-Sophie is een outlet winkel voor avondkledij. Voor een 125 euro kan je daar een kleedje kopen. Wel hebben ze natuurlijk niet alle maten en wisselt de collectie voortdurend. Ik denk dat ze alle 2 weken stock binnenkrijgen. Ze hebben mooie dingen. maar geen bruidsmode volgens mij. groetjes
ik ben er een paar weken terug geweest. Ze hebben een ruime keuze aan suitekledij, maar ik was op zoek naar een wit kleed en daar hadden ze maar 1 van. Het was niet mijn ding, maar als de kleur niet belangrijk is kan het wel de moeite zijn om er es te gaan piepen! Succes ermee!Ik heb mijn kleed uiteindelijk bij la tiara in antwerpen gekocht. Super service en vriendelijke vrouw, en zacht geprijsd. Een echte aanrader!
Hey Sabrina, Ben deze week naar Nederland geweest naar Koonings, ligt net voorbij Eindhoven. Er is daar super veel keuze, leuke winkel, prachtig gewoon, service was super echt de moeite. Ze hebben daar veel bruidsjurken die afgeprijsd zijn van collectie 2010 daar die van 2011 nu gaat van start gaan, ze hebben een beneden verdieping waar een heel aparte collectie hangt van Linea Rafaelli, zou zeggen ga daar eens een kijkje nemen... Veel succes alvast met je droomjurk,grtjs
Hallo Sabrina, als jij de Sabrina bent wie ik denk dat je bent dan trek je niet echt op uw avatar nog veeeeeeel succes met alles te regelen. groetjes Vanessa
jaja ik ben het! maar dat kleedje ..... volgend weekend =shopping