Terug naar overzicht
Ik vind het eerlijk gezegd héél véél geld om uiteindelijk gewoon "de ringen te brengen"... Wij laten één van de kinderen ze gewoon geven, zelfs geen kussentje. Ooit heb ik eens gezien dat ze in een balon zaten. Er was dus 1 grote ballon waarin de ringen zaten (aan een beertje). In die grote ballon zaten er allemaal kleine ballonnen die gevuld waren met helium. Als je de ballon dan prikt, vliegen de kleintjes allemaal naar boven. Dat vond ik wel mooi en kost zo'n 125 euro dacht ik...
Hey , Wijzelf vinden dit veel geld , ook is het niet héél persoonlijk daar de uilenmelkers ( of hoe je die mensen ook noemt) ook bij jullie dan staan ( dit zijn tenslotte wildvreemden die dan in de belangstelling staan) Maar jullie moeten vooral zien wat dit voor jullie waard is hé . Als jullie dit willen doen zou ik me vooral niet inhouden. Ik had nog een leuk ideetje maar ja dit is misschien niet echt voor de 3 erin te betrekken... misschien een soort helicoptertje dat ze zelf kunnen besturen .er hangt dan een buideltje met de ringen in aan vast en jongens vinden dit altijd leuk om met telegeleide dingen te rijden/vliegen ( idee kan dus ook met een auto ) zelf mijn vriend doet dit nog graag !!
bedoel je dan dat er echte uilen jullie ringen zouden brengen? Dat vind ik dan maar zielig voor de beestjes...zoveel stress met al die mensen en het feit dat uilen eigenlijk nachtdieren zijn... ik zou het de dieren niet aandoen, én het kost ook heel veel geld (en het duurt uiteindelijk maar een 30sec ofzo, misschien dat er zelfs mensen zullen zijn die het nog niet zien dat het echte uilen zijn...) Bij ons heeft één van de bruidskindjes de ringen naar voor gebracht in een champagne glas (maar dan een 'coupe' champagne glas) Dat van de ballonnen vind ik een leuk idee, maar dan moet je wel de ballon kapot prikken in de kerk --> kan wel eens een erg luide knal worden met de akoestiek van een kerk --> kinderen die schrikken, het is dan nog eens extra luid voor mensen die een hoorapparaat dragen... Misschien kan je de ringen gewoon aan de ballon hangen ipv erin stoppen. Ideetjes om de jongens erbij te betrekken: - laat ze met een skateboard/rollerblades/step naar voor komen (moet je wel een flexibele priester hebben denk ik) - willen ze alle drie iets doen? misschien dat je als 14jarige niet graag in de belangstelling staat (had ik toch op die leeftijd ) dan kunnen de andere zonen elk een ring dragen (vastgebonden aan iets dat veel voor hen betekent ofzo) - helikopter vind ik ook wel een leuk idee! (of een race-auto) groetjes!
De ballonnen - gaat de pastoor ermee kunnen lachen dat er ballonnen hangen aan dat immens hoge plafond?
Ik mag er niet aan denken moest die uiltjes 'iets' laten vallen...
De pastoor kon er idd niet echt mee lachen toen die ballonnen opgingen...