Terug naar overzicht
Ik kan je hiermee niet helpen maar mijn kleed heeft mijn moeder zelf "gewassen" met de hand. (gelukkig dat ik niet wist dat ze er mee bezig was want ik zou totaal geflipt zijn) Maar toen ze 2 dagen later met mijn kleed kwam, helemaal terug proper was het een mooie verassing, want ik zou ook eerst op zoek gaan naar een droogkuis. Groetjes Prisca
Hallo, Ik heb ook het probleem dat ik mijn kleedje wil laten wassen maar weet niet waar (wilde zijde). Ik heb via deze website volgende link doorgekregen: http://www.puress.nl/. Ik heb het nog niet geprobeerd, moest je dit proberen mag je altijd het resultaat laten weten. Ik heb ook de tip gekregen om het in bad te steken met wat dash, maar ik had een rood kleedje en heb ook schrik dat de kleur afgaan. Voor een wit kleedje is dit mss geen probleem. Succes Groetjes Annelies
Prisca: Leuk dat je mama jouw jurk zo heeft proper gekregen, maar daar durf ik me niet aan te wagen... Annelies: Ik was ook al eens op die site beland, ik ga ze alvast een mailtje sturen. Ik hou je op de hoogte! Alvast bedankt dames! Groetjes
Hey, Als je twijfelt kan je mss best eens even navraag doen in de winkel waar je je kleed gekocht hebt, zij kunnen je mss adves geven of een droogkuis aanraden waar je het wel kan laten behandelen.... Veel succes !!!
Inge: het meest logische komt soms pas het laatst op in iemand ;)
Mocht iemand het nog willen weten... Ik heb intussen mijn kleedje bij droogkuis Hofman in Aalst binnengedaan. Ze trokken daar nogal ogen toen ik vertelde dat ze het in een andere droogkuis niet zagen zitten om een puur zijden kleed te reinigen. Die man vertelde mij dat pure zijde zelfs het makkelijkst te reinigen was! Ik opgelucht! Enige nadeel: ik heb mijn kleedje pas tegen 21 januari terug...blijkbaar zijn er de laatste weken zoveel trouwjurken binnengebracht om te reinigen. Maar nu weet ik tenminste dat het in goede handen is. Eind goed, al goed.