Terug naar overzicht
Hoi, PC noorderwijk heeft inderdaad zijn eigen traiteur dienst onder de naam Smaakpallet Daarvan weet ik dat de feesten die zij verzorging steeds dik in orde zijn. De patroon bekijkt mee de wensen van het koppel en zal er alles aan doen om deze zo volledig mogelijk inte vullen. Zij geven steeds een All in formule. Zo weet je op voorhand wat jou feest je gaat kosten. Van prijs zijn zij zeker niet de duurste en de kwaliteit is helemaal niet slecht. Ze werken met dagverse producten voor de bereiding van hun gerechten. Dit komt zeker de smaakt ten goede. Op vlak van bediening werken ze met mensen die meer dan voldoende ervaring hebben om jullie feest te doen slagen.Alles is bespreekbaar, van dansfeest met walking sinner, tot BBQ tot gangenmenu's. De zaal is eveneens gezellig ingericht. Zeker voor een parochiezaal. Veel succes
Wij hebben ons feest hier vastgelegd voor 29-10-2011 en zijn heel benieuwd wat het gaat worden. Heb jij ook een reservatie gemaakt?
nee we zijn voor de vlasgaard in hulshout gegaan
Hallo Tigla, Wij hebben ook ons feest vastgelegd in het PC van Noorderwijk op 26/08/2011. Wij werken dus ook met het smaakpallet :) Benieuwd wat het gaat worden!
Hey Yessica, Voor welke formule heb jij gekozen? Al reacties gehoord over de zaak?
Hey Tigla, Wij hebben gekozen voor een broodjesbuffet (suite) en tijdens het avondfeest BBQ en dessertenpallet. :) Wij hebben nog geen reacties gehoord, maar vinden het al wel een groot voordeel dat we zelf geen zaalversiering noch tafelversiering moeten doen. Dit doen zij allemaal voor ons. Welke formule hebben jullie?
Wij hebben gekozen voor de breugel en dessertenpallet. Hoe verloopt de organisatie voor jullie? Zijn jullie van noorderwijk? Mijn mail is tiglameir@hotmail.com die lees ik dagelijks.
Hoi Jessica, Laat de zaal een beetje heel he, wij hebben de zaal op 27-08-2011. :-) Tot hiertoe verloopt alles vlot.
Hoi allemaal Wij zijn getrouwd op 11 augustus 2007 en hadden ons feest daar. Toen nog gewoon parochiezaal Noorderwijk en nog minder mogelijkheden. We zijn er heel tevreden van. Sindsdien hebben we er ook het doopfeestje van ons eerste kindje gedaan en op 7 augustus 2011 doen we er eveneens het doopfeestje van ons tweede kindje. Groetjes Rebecca