Nu Online
Momenteel zijn er 327 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen dag op komst

5-9-2010 17:15:36
Dag Bruidjes, bruidegommen, ...

allé alles is in orde en nu nog 11 dagen wachten tot de grote dag. Ondertussen mag ik mij stilletjes aan zenuwachtig maken voor aanstaande zaterdag . Zaterdag is namelijk mijn vrijgezellendag. Mijn getuige (zusje) heeft alles geregeld en ze lost niets !! Ik weet alleen dat ik tegen 12.30 uur bij haar moet zijn en dat is al. Ik hoop dat ik niet verkleed door A'pen moet om allerlei zotte toeren uit te halen, dan zak ik door de grond van schaamte. Ik heb ze al gewaarschuwd dat als zij trouwt, dan krijgt ze't in 10-voud terug (alhoewel ik niet zo fantasierijk ben zoals zij ). Dus we zullen maar duimen dat het niet te zot wordt.

groetjes

Vanessa

vanessa
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 372

ilse
17-9-2010
 Meld misbruik5-9-2010 17:20:04

leuk te weten dat er nog iemand binnen de komende dagen stress gaat hebben tot de 17de
geniet er van

groetjes

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik5-9-2010 20:27:59

Hey vanessa

ik heb zaterdag ook mijn vrijgezellen... Ik weet ook nog van niets...
Maar het zal wel leuk worden hé

Groetjes

Goedele
16-10-2010
 Meld misbruik5-9-2010 23:36:26

Hey,

Ook is heb dan mijn vrijgezellen en ik weet ook nog totaal niets. Zelfs niet hoe laat ik waar moet zijn. Zooooo spannend.

Groetjes,

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik6-9-2010 8:48:03

Hey,
De mijne was vrijdag. Ik was ook mega-nieuwsgierig en had ook schrik dat ik mijn belachelijk ging moeten maken in plain publique. Het is heel goed meegevallen.

We hebben een workshop pralinen maken gevolgd. mmmm Daarna ben ik verkleed als prinses/fee in het stad getrokken en heb er enkele opdrachtjes moeten uitvoeren. Tot slot nog een quizje over hoe goed ik mijn aanstaande ken.Ik heb mij goed geamuseerd. Dikke pluim voor mijn zussie!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...