Terug naar overzicht
hoi, wij zitten met hetzelfde. wij zijn een lesbisch koppel en kunnen dus niet trouwen voor de kerk. en nu opteren we voor een alternatieve viering buiten aan een kasteeltje, maar weten ook nog niet goed wie we hier voor moeten contacteren en zo. we willen het wel onder begeleiding van iemand doen, maar niet via rent-a priest of zo. ik heb een mail gestuurd naar "het moment", maar jammer genoeg reageren die precies niet. veel succes met het plannen van het huwelijk van je zus!
www.uvv.be Vrijzinnige verenigingen houden ook ceremonies, compleet naar jouw wens, helpen met teksten e.d. En is bovendien gratis Indien je de pdf brochure wil, stuur me een berichtje met je emailadres en ik mail het door.Heb het zelf ook net gedownload Groetjes, Niki
Hoi, wij trouwen ook niet voor de kerk, maar willen wel een soort van symbolische trouw. Ons idee is om dit te doen bij eht begin van het avondfeest, zodat iedereen aanwezig is. Eerst wilden we één van de vrienden vragen of zo om die 'ceremonie' dan te begeleiden. Maar nu huren we een acteur in om het doen... meer bepaald de kerstman, aangezien we een kersthuwelijk aan het plannen zijn.. de man die wij inhuren is een acteur, en zal dus niet zo gemakkelijk zijn tekst kwijt zijn dan één van de vrienden.. Hoe we die 'ceremonie' er juist gaan laten uitzien weten we nog niet.. groetjes