Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezelledag 04/09/2010

5-9-2010 20:02:19
Na veel gespeculeer over wat ik allemaal mocht gaan doen ... ben ik het gistere dus te weten gekomen :-) Ik moest voor iedereen een brunch maken en we hebben hier van gegeten van elf uur tot een uur of 2. Goed gelachen maar vooral lekker en veel te veel gegeten! Vervolgens deden enkele de afwas en moest ik men assecoires aandoen :-) Zij allemaal zwarte T-shirt met daarop een rood hartje 'Evie gaat trouwen!!!" en ik een fel blauw T-Shirt en een wit lint met daarop "Ik ga trouwen" ... Zij allemaal een roze hoed en ik een witte hoed met vanvoor flikker lichtjes :-) Vervolgens nog een rietenmandje vol snoepjes, speelgoedjes (jojo's fluitjes, bellenblaasjes = HEEL groot succes) ... We vertrokken ... helaas wist ik niet naar waar... Kwamen we uiteindelijk aan in de keiheuvel :-) waar we eerst heel de speeltuin en terras afgedaan hebben om zo veel mogelijk spulletjes te verkopen! Was perfecte locatie :-) al de kindjes woude wel iets! Er zijn altijd uitzonderingen ... sommige mensen vinden 1€ te veel ... maarja je kan ze niet verplichten iets te kopen natuurlijk! We zijn dan een partijtje minigolf gaan spelen! echt kei hard gelachen! Het was zo moeilijk :-) de tijd is echt voorbij gevlogen en opeens moesten we vertrekken want om 18u moesten we in Circus Bruul staan in Geel. Gingen we 3u tafelen en 2u disco bowlen. Lekker eten en fijn balletjes rollen. Ik denk wel dat door de alcohol die er al gevloeid was tijdens het eten er veel balletjes in de goot zijn gegaan :-) De 2u zijn omgevlogen en we gingen daarna een stapje in de wereld zetten in Lommel City :-) Iedereen dat ik ken aangespoord om iets uit men mandje te kopen :-) uiteindelijk heb ik echt VEEEEEEEEEEEEEL verkocht gekregen :-) Heel de avond er van kunnen drinken (allemaal!) Wat is er allemaal door gegaan: Martini, Porto, Wodka, Wijn...MMMMMmmmmmmm! Uiteindelijk de beentjes uitgezwierd in Sergio's Cafe The Kings waar we de dansvloer letterlijk onveilig hebben gemaakt :-) Normaal ben ik echt een slaapkop en lig ik op tijd in men bed, maar gistere haha was het toch pas 5u voor ik men ventje hoorde knorre :-) Helaas werd ik om 11u weer wakker en was mijn vrijgezelledagje dus helemaal voorbij :-) Het was echt super fijn ! Ik heb gewoon de beste vriendinnetjes die ik me kan voorstellen :-) Nu afwachten naar al de foto's die er getrokken zijn die dag :-) Daar gaat nog lang over gepraat worden :-)

Nu nog 40daagjes te gaan en ik mag nog eens zo een feestig dagje over doen :-)

XXxxx

Evie
16-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 611

Goedele
16-10-2010
 Meld misbruik5-9-2010 23:34:08

Hallo Evie,

Dat klinkt inderdaad heel leuk. Ik heb mijn vrijgezellen volgende week. Spannend! Wij trouwen ook op 16/10/2010. Nog meer spannend....Het komt nu wel heel dichtbij hè. Moet jij nog bepaalde dingen doen? Bij ons is het vooral alles nog eens herbevestigen en de definitieve uren en zo doorgeven (aan fotograaf en zo), de bloemen kiezen voor de kerk, de tafelschikking nadat iedereen zijn aanwezigheid heeft bevestigd,...

Nog veel aftelplezier!

Goedele

Evie
16-10-2010
 Meld misbruik6-9-2010 10:13:20

Ja hier is het ook nog van dat! Ik vind het soms zo raar omdat ik precies niks meer moet doen :-) ... Idd alles rondbellen opnieuw maar da is het! Misschien ben ik wel iets serieus vergeten :-) maar wat... :-)

En idd nog 39dagen! Als je er al zo lang mee bezig bent (wij zijn verloofd van 16oktober 2009) dan duren die 39dagen nog veel te lang :-)

Groetjes Evie en veel plezier volgende week!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...