Terug naar overzicht
Het is jouw dag en jij moet doen waar je je goed bij voelt!
ik had dit ook met verschillende jurken, maar ik heb verder gezocht en paste het kleed dat ik uiteindelijk heb gekozen... Ik heb het gevoel dat jij HET kleed nog niet hebt gevonden. Als je HET kleed voor jou hebt gevonden, twijfel je niet meer en kan het je echt niet schelen wat andere mensen ervan denken :) (al hoop je natuurlijk dat ze het met je eens zijn)
Vond je dat ene kleed dan gewoon mooi of had je echt wel het gevoel van 'dit is het'? Je kan misschien nog wat verderzoeken en als je echt met dat ene kleed in je hoofd blijft zitten, kan je nog proberen die personen te overtuigen dat je echt verliefd bent op dat kleed. Het is tenslotte jouw dag he! Succes!
volg uw hartje...als dit de jurk is waarvan je denkt,dit is het moet je ervoor gaan!!je gaat pas echt stralen als je een jurk draagt waar jij je goed in voelt en niet met de keuze van je zus!!heb je het ook gepast??of enkel gekeken??want het kan zijn dat wanneer je het aanziet iets helemaal anders is...maar als het ook dat gevoel was als je het droeg...dan hoef je niet te twijfelen.. neem iets naar jouw zin en niet de zin van je zus,geloof me...je voelt het wel hoor als het DAT is!!!
Ik heb dat kleed al gepast ja... Ik vond het heel mooi!!! En krijg het helemaal niet uit mijn hoofd. Misschien ook doordat iedereen er zo bezig over blijft!! Morgen gaan we eens naar een andere winkel waar ze een totaal andere collectie hebben en dan zullen we wel weer zien zker... Groetjes