Terug naar overzicht
Hey , Onze danslessen hebben wij in Berchem gedaan nabij Antwerpen bij DanzAteljee. Als je naar Sterren op de dansvloer hebt gekeken , ken je Nicky mss...het meisje met het rode/acajou haar. Zij heeft ons les gegeven en twas echt super ! 5 lessen kosten 200 Euro. Grtjs Wendy
Bedankt. Waren 5 lessen wel voldoende? ik bedoel ; het is niet een klassieke slow ofzo, dus mss niet voldoende ?
Helaba, Als Lier je niet te ver is ga dan eens een kijkje nemen bij de walkiers in Lier, daar kan je vele dansen leren, ze hebben trouwens zaterdag om 20u een opendeur met dansdemonstraties en wat leuk eraan is deze word verzorgt door cursisten zo zie je wat je er ken leren. Veel Succes...
In dansstudio Reflex in wijnegem kan je ook privé-lessen nemen. Heel toffe uitbaters en was helemaal niet duur (goedkoopste van degene die ik heb aangeschreven, maar weet niet meer vanbuiten hoeveel het was....)
En Ekkart in Mortsel zou ook een aanrader zijn (daar heeft de uitbaatster ook mee gedaan met sterren op de dansvloer: Ellen Ekkart): 60 euro / uur
Hey Sabrina, Natuurlijk zijn meer lessen altijd welkom maar 5 waren echt voldoende om het te kunnen..En natuurlijk moet je thuis elke dag oefenenen eh , dus die salon tafel opzij schuiven en shaken Ik moet nog één les doen en ben best tevreden over onze dans...mensen zullen versteld staan ! Alle zenuwen voor mijn huwelijk in het buitenland zijn nu voorbij , alleen de zenuwen nog voor de after-weddingparty en de openingsdans ! Grtjs Wendy
Hey sabrina, Graag wil ik je verder helpen. Ik ben sinds een jaar afgestudeerd als dansleerkracht en geef nu les in academies. Als hobby maak ik ook huwelijksdansen op de gekozen muziek van de koppels. Ik woon in Antwerpen een heb een eigen auto dus kan gerust bij jullie thuis langskomen om te repeteren. Geef me gerust een seintje! Succes! Groetjes, Floriane
@floriane: kan je me gegevens doorsturen op saroja13@hotmail.com? dan contacteer ik je asap
Hallo Als bruid in spé en dansleraar kan ik je nog een adresje geven: www.dansstudioflash.be Prijs: €40/u. Groetjes