Terug naar overzicht
Amaai! SUPERMOOI!!! Jullie hebben echt genoten van jullie dag! Het STRAALT er gewoon van af!
Keitof gedaan! Op welk liedje was dat gedaan? Origineel! JA daar mag je zeker fier op zijn!
Waauw. Ook een super mooi kleed trouwens. Mag ik weten waar dit vandaag komt? Ik ben ook op zoek naar een kort kleed. Dat van jou was echt super. grtz, Joke
Wauw, superleuk seg!!
Tof gedaan ! Proficiat !
Heel tof en speciaal!
Hey dat is echt wel leuk :-) Mag ik vragen wat het kost om zo een video te laten maken? Groetjes Evie
Wouw dat is echt heel gaaf! Jullie stralen echt enorm! En mijn complimenten voor je knappe ventje! ;-)
Héél mooi en ontroerend!
Heel mooi hoor! :)
Ik val in herhaling, maar dit is echt een super leuk filmpje... Jullie hebben er duidelijk een droomhuwelijk van gemaakt. Geniet ervan samen! Mag ik vragen wie dit gemaakt heeft? Groetjes, Nele
Omaaaai!!!! Ik kreeg er spontaan de glimlach en de tranen van in mijn ogen... Die schoenen supertof met dat kort kleedje, echt mooi! Je mag er trots op zijn! grtjs Sara
Heel mooi, echt prachtig! Gwen
Heel leuk filmpje om te bekijken, een herinnering voor de rest van jullie leven! veel succes en geluk samen groetjes, Ann
gewoonweg geweldig ! groetjes Kelly http://jenk24062011.onzebruiloftsite.be/
supertof filmpje!
amaai!!!supertof zeg!!!
Geweldig! Super tof gedaan!!!
hey! thx voor de fijne reacties!het kleedje komt van le chapeau, het is van Modeca. Het is eigenlijk een suitekleedje dat ook in Ivoor gemaakt werd.De video werd gemaakt door Cinestudio (kijk maar eens op hun site)Ze bieden supertoffe concepten aan! Aangezien het filmpje gemaakt is tijdens de dag en tegen de openingsdans al klaar moest zijn, is de prijs natuurlijk niet echt goedkoop. (je kan het in combinatie met fotografie nemen, prijzen varieren voor wat je wilt)Het voordeel is wel, niemand kijkt naar 'de dansers' en iedereen vind het super zichzelf terug te vinden in het filmpje het brengt veeel emoties te weeg!het liedje is : Face in the crowd van lionel richie en trijntje oosterhuis.
Hallo, amaai, jullie zijn een kei mooi koppel! 2 kei mooie mensen, echt, bangelijk mooi! En ook superleuk filmpje, dat het maar 1 liedje is en toch alles omvat is leuk... Geniet nog verder van elkaar! Het was in Mechelen te doen, leek me? :) Groetjes Sharon
Super mooi!!! XxX
Ontroerend en o zo mooi ! Ik wens jullie nog veel van deze zalige momenten toe !