Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau voor ouders

25-2-2006 12:53:23
Heeft iemand leuke ideetjes om als "bedank-cadeautje" te geven aan de ouders tijdens de huwelijksviering? We hebben al gedacht aan bloemen, maar die zijn na enkele dagen al niet meer mooi, dus daar hebben ze uiteindelijk ook niet veel aan en een spiegel met onze namen op, vinden we ook niet meer zo origineel... Kan iemand ons helpen???

Priscilla
3-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 307

davine
31-3-2006
 Meld misbruik25-2-2006 16:50:59

Wij geven op het einde van de viering een copie van onze trouwkaarsen maar een beetje kleiner.

groetjes Davine

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik27-2-2006 10:19:00

Een vriendin van mij had in de kerk 2 vrij grote bomen (smalle stam en zo'n rond bolletje als kruin) staan. Die bomen waren met een paar linten versierd. Op een gegeven moment hebben ze een broer een tekst over bomen en de duurzaamheid ervan (ik weet het niet zo goed meer) laten lezen en de bomen aan hun ouders geschonken. Als je ouders een tuin hebben waar zoiets in past, dan lijkt me dat een leuk kado. Mijn ouders zitten heel vaak in de tuin en het lijkt me leuk dat ze dan een boom hebben staan met een bijzondere betekenis.

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik27-2-2006 11:19:08

Wij hebben een fotoalbum samengesteld met foto's en verhalen uit onze hele periode dat we samen zijn. Met natuurlijk het verhaal hoe we elkaar hebben leren kennen, de toenaderingspogingen en zo, kortom onze 'histoire d'amour'! D'er kruipt wel heel veel tijd in (we zijn er nog altijd aan bezig en volgende week zaterdag trouwen we!), dus begin er op tijd aan!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...