Terug naar overzicht
Wij geven op het einde van de viering een copie van onze trouwkaarsen maar een beetje kleiner. groetjes Davine
Een vriendin van mij had in de kerk 2 vrij grote bomen (smalle stam en zo'n rond bolletje als kruin) staan. Die bomen waren met een paar linten versierd. Op een gegeven moment hebben ze een broer een tekst over bomen en de duurzaamheid ervan (ik weet het niet zo goed meer) laten lezen en de bomen aan hun ouders geschonken. Als je ouders een tuin hebben waar zoiets in past, dan lijkt me dat een leuk kado. Mijn ouders zitten heel vaak in de tuin en het lijkt me leuk dat ze dan een boom hebben staan met een bijzondere betekenis.
Wij hebben een fotoalbum samengesteld met foto's en verhalen uit onze hele periode dat we samen zijn. Met natuurlijk het verhaal hoe we elkaar hebben leren kennen, de toenaderingspogingen en zo, kortom onze 'histoire d'amour'! D'er kruipt wel heel veel tijd in (we zijn er nog altijd aan bezig en volgende week zaterdag trouwen we!), dus begin er op tijd aan!Groetjes,Sylvie11/03/06