Terug naar overzicht
Hey meid! Daar moet je je geen zorgen om maken! Alles komt wel goed! Ik heb ookal zo'n momenten gehad! Maar in Juli is een vriendin van me getrouwd en die had zo veel geld cadeau gekregen dat ze nog geen 1000euro uit eigen zak heeft moeten betalen! en die had 280man op haar avondfeest met heel wat hapjes en dergelijke! Geniet nog van de 38dagen die op je teller staan :-) Groetjes Evie
Laat daardoor zeker je dag niet verpesten! Je weet wat ze zeggen: ongelukken komen nooit alleen, maar achteraf is alles dubbel zo goed En je zal heus wel kado's krijgen die alles wat 'lichter' maken. Succes en geniet ervan!
Laat inderdaad je dag hierdoor niet verpesten. Het zal allemaal nog wel meevallen en geniet gewoon van je dag en laat al je zorgen die week een keertje achter jou liggen. Vooral genieten tot en met en nadien zul je wel merken dat het nog kan meevallen! Veel succes in ieder geval en niet te hard stressen!
Dat hebben wij ook allemaal voorgehad meisje. Zware rekeningen en zware kosten aan onze auto. Autotaks en verzekering.Maar zoals de anderen zeggen moed niet laten zakken dat doe ik ook niet hoor.Komt wel in orde.
Niet teveel zorgen maken, je krijgt zeker en vast een heleboel geld-cadeaus! Wij hadden gehoopt ongeveer de helft van de kosten voor het feest te kunnen betalen met de 'envelopjes'. We zijn zaterdag getrouwd en moeten uiteindelijk nog maar een dikke 1000 euro opleggen! Echt een meevaller, dat hadden we nooit durven dromen.
zoals hierboven gezegd, zijn de mensen echt wel vrijgevig... Heel onze dag is betaald geweest door de gasten: feest, receptie, middagmaal suite, foto en video, dj, ceremoniemeester en auto's Dus komt allemaal wel goed!