Terug naar overzicht
Hallo, Als je je beter voelt bij je stiefvader moet je dit doen. Het is jouw dag. Misschien een gesprekje op voorhand met je vader waarom je dit doet... Ik ken natuurlijk jullie situatie niet, maar praat eens met beiden en misschien ook met je moeder... het is een moeilijke situatie. Mijn moeder is ook opnieuw getrouwd, maar ik heb nog een hele goede band met mijn vader en hij heeft mij dan ook weggegeven. Veel succes Annelies
Hey Stephanie Herken jouw probleem uit de duizend zit namelijk met het zelfde dilemma. Ik zou ook veel liever door mijn stiefvader weggegeven worden maar dit zal mijn echte vader enorm kwetsen, had al in gedachte elk de helft van de baan naar het altaar maar weet het echt niet zo goed denk dat ik gewoon met mijn ventje naar binnen ga gaan en enkel een openingsdans geen vader en dochter dans. Voel mij hier niet zo goed bij maarja. Ik zal dit zeker opvolgen mss vind ik hier ook wel mijn oplossing. Alvast nog veel succes Groetjes kim
Met de 2, is dat een optie? Elk aan een kant...?
Hey, Ik had net hetzelfde gedacht als Tinneke, elks aan ene kant! En met de openingsdans tijdens de dans wisselen... zodat beiden aan bod komen. gr en nog veel succes Kelly
Hey Tijdje geleden had mijn vriendin het zelfde probleem zo hebben zij het opgelost. Eerst met haar vader binnen in de kerk en halverwege stond haar stiefvader om haar te begeleiden tot het altaar. ( niemand die in de kerk zat vond dit raar) Misschien een idee?.. Groetjes frida
Als je ze beiden wil, zou ik ook met beiden naar het altaar lopen. Tijdens de vader-dochter dans kan je inderdaad midden het liedje omwisselen.
ik had hetzelfde idee, met beiden naar binnen en bij de dans gewoon wisselen in het midden. zo ben jij blij en zijn zowel je vader als je stiefvader deel van deze speciale dag. succes
Hey meiden, Bedankt voor jullie raad. Ik had ook al gedacht om met de 2 naar binnen te gaan (elk aan een kant), maar dan zit de ceremoniemeester met een probleem naar opdeling suite. Elk de helft kan ook gedaan worden, maar dan moet je al een lange pad hebben hé!hihi! De ceremoniemeester stelde voor om met de ene papa het gemeentehuis binnen te gaan en met de andere papa de kerk. Maar het ene is toch altijd minder dan het andere. Ik denk dat ik ga gaan , voor ieder de helft ofwel de ene
Hey stephanie, Ik kende iemand die ook dat probleem heeft. Zij heeft dit opgelost met haar vader te nemen voor het weggeven in de kerk en de openingsdans te dansen met haar stiefvader. Zo was iedereen tevreden. Groetjes Tineke