Terug naar overzicht
Hey, Ik hoor graag je mening over lauwers. Mijn e-mail: stephanieputs@hotmail.com Mercikes en nog proficiat! xx
Ik had graag wat informatie over feestplein en helliumfles. Hoe gaat het in zijn werk? levertijd, .... keersmaekers_carmen@hotmail.com merci!!!! xxxx
Proficiat Dana, Mij mag je wat info geven over: ergosun = zonnebank (Heb je u bruin laten spuiten? Hoe was dat ?Of zonnebank gedaan?) Huwelijksreis = Reizen lauwers (Waar ben je geweest? Voordelen gehad?...) Heliumfles = Feestplein (Hoelang blijft Helium? mensen op het forum zeggen 24uur kan dit niet langer?) kimverleysen@hotmail.com Merciekes, Kim
Leveranciersbloemen abeel diane hoboken
Hey Dana, Allereerst een dikke proficiat. Ik vind het zeer sympathiek van jou dat je info wilt geven Wij hebben TB produkties gereserveerd, het huwelijkspakket waar fotograaf en videograaf inzitten van begin tot einde. We hebben nog geen gesprek gehad, gewoon naar de portfolio's gekeken. De prijs was wel heel interessant. Wat vond jij van hun aub? Zowel negatief als positief (hoop ik haha) Nog eens mercie he !!! emmy.vanree@skynet.be
Hey, zou jij mij wat info willen doormailen aub over Reizen lauwers ivm huwelijksreis ? nataja7@hotmail.com x
Geen problemen gehad met de M&Ms?
Thomas,Geen enkel probleem gehad hier mee, super levering en kwaliteit! Groetjes Dana.
Hoi! Zou je mij wat info kunnen sturen over Skin Concept? yenda@live.be Dankjewel!
Hallo, Graag wat info over de heliumfles (balonnen zelf opblazen?) Is het een leverancier uit Nederland? Tevreden van Inge Verelst? Alvast bedankt voor je info. Ingrid pet.leemans@skynet.be
Hoi, Ik zou ook graag wat meer info hebben over skin concept. helen.meyvis@gmail.com
Beste, Hoe is de wedding party toen verlopen ? Twijfel om dit te doen voor een huwelijksverjaardag (20 jaar getrouwd :-)). Krijg je waar voor je geld ? Want veel is 52 euro niet. Wat ik wel raar vind, is dat de mensen komen rond 21u, veronderstellen die dan niet dat dit zonder eten is ? Half 10 is dan wel laat voor de bufetten of is dit meer om de honger nog wat te stillen in avond/nacht ? Blijft dit een bepaalde duur staan ? Grts