TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
11-9-2010
|
7-9-2010 7:44:35
Dag Sharon, da's het beste wat jullie kunnen doen: jullie eigen ding doen :-) groetjes, Ann
|
|
TINNEKE
|
7-9-2010 8:11:56
Hey Sharon, groot gelijk dat jullie geen hopen geld uitgeven aan een chique feestzaal, het is niet de zaal die je feest maakt!
Wij hebben hierover ook met een dilemma gezeten en uiteindelijk ook gekozen voor de goedkoopste oplossing en het is een parochiezaal geworden.
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes,
Tinneke
|
|
Elissa
9-7-2011
|
7-9-2010 9:48:20
groot gelijk!!! nu kan je het zo duur maken als je zelf wil... je bent vrij in alle keuzes...
wij hebben ook gewoon een zaal gehuurd die we zelf decoreren... ik laat koud buffet komen en een bruidstaart en daarna is het gewoon feesten met zen allen geblazen... :)
decoratie kan ik zelf doen of in de winkel die ik daarvoor had uitgekozen...en het is ook volledig zoals wij het willen.
zoals het moet dus :)
|
|
Sharon
20-8-2011
|
7-9-2010 10:11:09
Hey hey, merciekes voor de leuke reacties... Alle tips voor decoratieswinkels enzo zijn welkom. Het thema is Italië dat hadden we al lang in gedachten... Dus misschien gewoon met pizza's enzo :)! Ik heb al veel ideetjes, ik vraag me alleen af in welke winkels ik dat allemaal vind :)!
Groetjes
Sharon
|
|
Kim
9-7-2011
|
7-9-2010 12:04:45
Hey Sharo,
We hebben ook geen feestzaal gekozen! Ppfff ik had liever iets anders :D.
Ik lees dat je mss pizza's zou geven. Mijn ex-buurman van mijn ouderlijk huis heeft zijn eigen zaak gestart en heeft een pizza-mobiel ofzoiets...
Heel lekkere pizza's : http://www.koriander-kaneel.com/
Als je contact neemt moet je luck zeker de groeten doen :P.
XxX
Hopelijk ben je iets met de tip.
|
|
Sharon
20-8-2011
|
8-9-2010 15:12:52
Heel erg bedankt! Ik ga zeker eens kijken!
Groetjes
Sharon
|
|
Louisa
|
18-9-2010 22:39:19
Hallo,
Ik vroeg me af hoe de bediening wordt geregeld als je het parochiehuis neemt? Wie doet dan de toog? Is dat dan de catering?
Bij ons is nog geen datum gekend. Wij zouden eerst op het gemeentehuis trouwen en op een latere datum een goeie fuif willen geven.
Probleem is dat de aanstaande echtgenoot niet veel zin heeft om het feest te organiseren. Trouwen tot daar toe, maar de rest moet ik maar regelen. Hopenlijk verandert hij nog van gedachte. Anders is het geen feest.
Ik zag dat je in mijn buurt zocht (St-Katelijne-Waver, Mechelen) Daarom schrijf ik hier dit bericht. Uit welke gemeente zijn jullie?
Groetjes
|
|
Sharon
20-8-2011
|
19-9-2010 20:56:43
Bediening doet de traiteur (personeel voor achter buffet), hij brengt ook zelf borden en bestek mee en wast ze af. Maar voor drank moeten we zelf tappers zoeken. In onze zaal nemen we drank af van den brouwer die daar vast in de zaal levert en we betalen de drank aan inkoopprijzen! We moeten wel alles zelf versieren en we moeten ook alles afbreken nadien. Kuisen zit in de prijs inbegrepen, maar we moeten wel alle tafels en stoelen terug opbergen.
Wij zijn van Rumst/Reet afkomstig en wonen nu in Duffel. De zaal is in Rumst en we kennen die omdat ik daar al feestjes in georganiseerd heb enzo...
Veel succes met het plannen en als je vragen hebt, geef je maar een seintje.
groetjes
Sharon
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|