Terug naar overzicht
Hey Debs, Het gevoel van het kleed had ik ook (op Forum kan je het nog lezen). Ik had een kleed na 2 winkels en had het gekocht, eenmaal thuis begon de twijfel. Maar toen ik het kleed opnieuw zag en paste voelde ik dit is mijn kleed! Debs als je eerste gevoel goed zat bij je kleed dan zal dit ook wel zo zijn. Ik begrijp je twijfel, heb het ook gehad (en we zijn niet alleen, zie mijn forum) maar pas je kleed opnieuw en je zal het voelen wat ik bedoel. Het begint voor jou ook te korten ik denk dat je daardoor stress hebt. Bekijk bij "mijn planning" je lijstje dat helpt! Zo ben je zeker dat je niets vergeet en hoop ik dat je stress beetje verdwijnt. Veel plezier nog, Kim
Hey Debs , Mijn kleed was ook vrij sober , en je moet geen spijt van je keuze hebben want Less is inderdaad More meid ! Op je dag zelf zie je het complete plaatje en dan weet je dat je de juiste keuze hebt gemaakt! Mijn man vond het prachtig , want hij houdt niet van bombastische dingen of waae veel tierlantijntjes aanzitten. Dus stop met piekeren en het komt allemaal inorde hoor ! Grtjs Wendy