Terug naar overzicht
de Aldi heeft zo een formaat dacht ik... ik had daar even gekeken voor foto's af te drukken van onze vrijgezellen. groeten astridenbart110910.bruiloftsite.nl
In het fotoprogramma van kruidvat staat er alleen 9*12 of 10*13, geen 9*13. Hema weet ik niet die software heb ik niet staan. Groetjes Prisca
Via de website van Spector kan je Spector photo software downloaden. Hier kan je bij fotokaarten op echt fotopapier, bedanking kiezen. Hier zitten zowel kleurrijke als neutrale kaarten tussen. Hier kan je dan je eigen foto op plakken. Je kan er leuke dingen mee maken. Wij gebruikten het voor onze zelfgemaakte uitnodiging.
Hoi , Bij foto.com hebben ze alle formaten . Prima kwaliteit , stipte levering . Je kan kiezen tussen professionele kwaliteit en normale kwaliteit . Online bestellen en 2 dagen daarna heb je alles thuisgeleverd... Groetjes
Let er zeker op dat je een witte achtergrond hebt dan kan je zelf een tekstje vanachter op je foto schrijven is toch net iets persoonlijker! Wij hebben de onze op de site van Vistaprint besteld. Kan je nog kiezen tussen de dikte van papier en de afwerking. Heel mooie kwaliteit!!