Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Doos waar men filmrollen instopt

26-2-2006 12:55:24
Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar zo'n doos waar men filmrollen instopt. Ge weet wel, zo'n ronde in metaal. Ik hoop dat jullie het voor je zien, want het is moeilijk te beschrijven. Ik had gedacht om daar onze gastenboek in te stoppen. En dan in feite met aparte bladen te werken (die ik rond zal knippen). Past dan bij ons thema hé.

Maar nu de vraag... waar koopt ge zoiets?

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 383

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik26-2-2006 13:01:03

Hallo vicky

Bij ons in nederland kun je zo'n film rollen doos krijgen als je een kadobn voor de bioscoop koopt, ik denk dat ik er nog wel een heb, hij zal wel te klein zijn voor een gasteboek maar als je wilt wil ik hem wel naar je toesturen...
dan mail maar even je adres nathaliewassen@zonnet.nl

groetjes nathalie
raananennathalie.trouwen.nl

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik26-2-2006 14:46:33

Stap eens bij Kinepolis binnen. Daar verkopen ze die dingen inderdaad als kadobon voor 10 tickets geloof ik. Misschien geven ze je daar wel het adres van hun leverancier.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...