Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pronovias Iman

8-9-2010 7:51:35
Hallo meiden,

Heeft toevallig iemand de pronovias Iman als trouwjurk? Of misschien gepast?
Vind deze jurk helemaal geweldig maar vrees dat deze peperduur is!

Groetjes!

Deborah
17-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 2664

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik8-9-2010 8:16:15

Hoi! Ik heb de Iman niet gepast, maar wou maar even zeggen dat ik ook bang was dat de Pronovias-jurken ferm over mijn budget zouden gaan en dat dat uiteindelijk supergoed is meegevallen. Ik heb verschillende Pronovias-jurken gepast onder de 1500 euro in diverse stijlen (veel volume, met kant, ...) dus ik zou zeker eens informeren in de winkel - wie weet word je aangenaam verrast :-)!

Deborah
17-6-2011
 Meld misbruik8-9-2010 8:28:38

Dankjewel!
Dat valt inderdaad mee! Ben zelf dol op kant en wil graag een lange sleep of sluier.
En hoorde van diverse dat dat juist heel duur is haha. Maar dat geeft me weer een beetje hoop. Tnx!!
Mag ik vragen waar jij die jurken bent wezen passen? Ben zelf van plan om naar de bruidspaleis in Den Haag te gaan.

Laura
22-10-2011
 Meld misbruik8-9-2010 10:13:15

Ik heb gaan passen bij Le Chapeau in Antwerpen en was er enorm tevreden over de service. Ze luisteren naar wat je graag wilt en laten je dan veel verschillende jurken passen die binnen je stijl en budget vallen. Ik heb er uiteindelijk al van de eerste keer mijn jurk gevonden (hoewel ik eigenlijk nog lang niet van plan was te kopen). Het is ook een Pronovias, heel simpel, maar met een heel elegant silhouet, voor 1150 euro. Het is dus zeker niet zo dat je onder de 1500 euro geen jurken van dat merk hebt om uit te kiezen. Alvast veel succes!

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik8-9-2010 10:28:24

Ik ga de Iman zeker en vast passen eens ik op jurkenjacht ga! Het is namelijk ook één van mijn lievelingsjurken! :-) Ik heb het geluk dat mijn mama mijn kleding zal betalen, dat wil uiteraard niet zeggen dat ik daar met een onbetaalbare jurk moet gaan afkomen, maar ik denk wel dat de jurk toch zeker rond de 3500 euro gaat kosten zoals ze staat afgebeeld, bolero en sluier zijn altijd heel duur hè :) maarja zeker weet je het natuurlijk nooit hè, beter is gaan informeren in de winkel en weet het mij dan ook te zeggen :-)

Groetjes

marta
23-7-2011
 Meld misbruik8-9-2010 11:52:31

die jurk blijkt blijkbaar de favo jurk van zowat alle bruidjes in spe te zijn want mijn droomjurk is het ook en die van een vriendin van mij ook..
dit maakt hem wel wat minder speciaal vind ik, als iedereen die jurk zou kopen.

Ik heb naar Le Chapeau gebeld en ze zouden hem pas tegen eind oktober of november misschien binnen hebben en volgens de richtprijzen die ik op het internet gevonden heb kost hij 5500 euro aangezien de kanten sluier helemaal van handgemaakte kant is...

marta
23-7-2011
 Meld misbruik8-9-2010 11:54:32

nog even zeggen dat het de duurste jurk is van de collectie van 2011 ( ik heb er al veel achter gevraagd en gemaild )

en dat ik ook gehoord heb dat je beter naar het bruidspaleis gaat maar dat het voor merken niet zo'n groot verschil maakt aangezien zij een richtprijs geven aan alle winkels waar ze niet onder mogen gaan

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik8-9-2010 12:30:08

Ik kende de jurk niet, heb em even gegoogled en WAUW: in één woord prachtig...

Deborah
17-6-2011
 Meld misbruik8-9-2010 12:35:18

Oef ik had het kunnen wete, heb een dure smaak! Maar goed ik ga het gewoon navragen en misschien passen als hij er is. Je weet nooit.
Er zullen ook heus wel andere mooie jurken zijn, dus ga gewoon ff snuffelen.
Maar het blijft wel mijn lievelingetje!
En misschien laat ik de jurk anders wel namaken.. Ik ga eens kijken of dat mogelijk is. Heeft iemand daar ervaring mee?
De jurk is volgens mij in het buitenland heeel wat goedkoper als je op internet kijkt. Maar vind dat een behoorlijk risico.
Verder bedankt voor de reacties meiden!

Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik8-9-2010 13:16:16

hey,
ik heb mijn jurk gekocht in het bruidspaleis in den haag. ik had eerst 3 jurken overgehouden van pronovias en die prijs was ongeveer 1990 euro. Maar bij de tweede bezoek met mijn mama heb ik uiteindelijk één gekozen van san patrick onderdeel van pronovias en deze was 2500 euro. Ondanks de dure prijs heb ik deze toch genomen omdat ze een aantal kosten hebben laten vallen omdat we van België kwamen en ze ongeloofelijk vriendelijk en totaal niet de indruk gaven te willen verkopen verkopen en verkopen. echt de moeite waard die bruidspaleis.

marta
23-7-2011
 Meld misbruik8-9-2010 13:27:31

ivm namaken heb ik het ook nagevraagd ( je ziet ik ben ook HELEMAAL weg van die jurk ) en ze raden het me af om het via websites in china of andere te doen. de prijs is een pak lager maar de maten kloppen vaak niet, de stoffen nog minder. in marokko kun je blijkbaar voor een degelijke prijs jurken laten maken ( dan kun je er nog een tof reisje van maken ) maar ik weet niet in hoeverre er kant gemaakt en gebruikt wordt in marokko ( ik meende dat ze daar eerder voor zware stoffen gaan die duurder zijn )

of je kunt je huwelijk uitstellen na oktober 2011, dan is er een nieuwe collectie en wordt de vorige vak verkocht met korting :-) of je bruidegom dat zal willen begrijpen is een ander paar mouwen hehe

Deborah
17-6-2011
 Meld misbruik8-9-2010 13:39:17

Ja in het buitenland lijkt me niet zo verstandig. Iemand had een x tegen me ma gezegd dat ze met al haar dochters naar Mallorca ging om een jurk te kopen. Maar lijkt mij niet zo handig als je een aantal x moet passen. En verder zou ik ook niet zo snel een jurk uit het buitenland bestellen. Het is alleen zo oneerlijk dat ze daar veel goedkoper zijn:p.
Maar in Nederland maken sommige ook jurken na. Anastasi is daar (op internet) bekend om, maar ik ken die zaak helemaal niet.

Ja en dan zie je in de collectie van 2012 weer een hele mooie haha.

Deborah
17-6-2011
 Meld misbruik8-9-2010 13:47:51

@ Mimi, Ik ga ook zeker naar het bruidspaleis. Een klant van mijn moeder heeft daar ook hele goede ervaringen mee gehad.
Ik vind 2500 euro ook meer dan zat. Maar vraag me af of ik dat gaat redden met een jurk, kante sluier en schoenen. Alles wat ik mooi vind lijkt wel van goud, zo duur als het is:p

heidi

Meld misbruik8-9-2010 15:46:12

ik ben vorrig jaar getrouwd in een pronovias, de jurk koste zo'n 1900euro, bolero kwam op 350euro de sluier met kant had ik achter gevraagd, deze koste ook zo'n 350 euro maar deze had ik zo gelaten anders werd het te (had al tiara en koos voor kleiner sluier)

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik9-9-2010 12:45:57

heb ik geluk dat de pronovias iman mijn smaak niet is :-)
ik ben ook wel ongeduldig om een jurk te gaan kiezen, maar ga nog even wachten tot ik zeker ben dat de gehele nieuwe collectie in de winkel ligt.
veel succes iedereen met de zoektocht naar een prachtig kleed!

Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik10-9-2010 21:38:18

@ deborah: super laat me eens weten hoe jouw ervaring met het bruidspaleis is. uiteindelijk heb ik dus het kleed, de lingerie en de hoepelrok daar gekocht, ze hebben alle vermaakkosten laten vallen en dit alles kwam op 2200 euro nog uit, toch al beter dan 2500 hé. de schoenen en de sluier en het juweel ga ik hier ergens halen en zo vonden dat daar totaal geen probleem ze hebben zelfs voldoende foto's genomen van mogelijke juwelen als ook de hakhoogte van de schoen zodat ik zelf kan zoeken.
heeel veel pasgenot, groetjes

Deborah
17-6-2011
 Meld misbruik14-9-2010 9:42:04

@ Mimi: ik ben afgelopen donderdag geweest (kon niet meer wachten:p) en ik heb er al 1 gekocht! Ben bij bruidspaleis geweest en dat is me heeeel goed bevallen. Ik had gezegd dat ik zon jurk als de Iman wilde en nou hebben we er zelf 1 samen gesteld! Helemaal gaaf istie! Ik kwam met de jurk en de sluier op 2500 dus dat viel mij alles mee. (heb veel kant) Schoenen probeer ik idd ook ergens op de kop te tikken. De hoepel regel ik wel via mijn schoonzussies e.a. 2e hands ofzo. Twijfel zelf alleen nog over de lingerie. Wat ik daar aanhad zat wel heel erg lekker, maar het is verschrikkelijk duur.

Thnx voor alle reacties!

Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik22-9-2010 18:36:01

@deborah: waaaaw fijn te lezen dat je uw jurk gekozen hebt en dat het jou zo goed bevallen is ginder. amai ook met veel kant dan hebben we dezelfde smaak :) Ik heb nu mijn bruidssluier besteld via het internet op een site , ben eens benieuwd of hij gaat toekomen en tkost mij maar 47 euro ipv 495 euro ook allemaal met kant . als die goed toekomt dan zal ik mijn schoenen ook bij hun bestellen via die site. was de lingerie heel duur daar? ik vond dat het mee veel. de hoepelrok vond ik dan veel maar uiteindelijk voor 95euro gaan ze het wel totaal vol tulle steken onderaan in de hoepelrok zodat het kleed beter uitkomt.
de lingerie zat wel ideaal en als ik zou veranderen van maat wordt het gratis omgeruild.
ge kunt die ook op die site dat ik gevonden heb ook bestellen een hoepelrok.
als je die site wil hebben mail me eens gerust.
mimi_beeckman@hotmail.com

groetjes

Harshini
2-9-2011
 Meld misbruik3-11-2010 14:56:07

Ik vond de Iman van pronovias ook erg mooi, helaas veel te duur.. zou uitkomen op ongeveer 3500 euro! Uiteindelijk geslaagd voor een andere fantastische jurk van dat merk, scheelde 1000 euro!

nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik17-11-2010 21:56:50

bruidjes van 2011

Pronovias is duidelijk heel populair!

Geweldig toch é, ook ik kocht een aantal weken geleden mijn kleedje van ... Pronovias!

Iedereen nog veeeel pasplezier!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info