Terug naar overzicht
Hallo Wendy,Wij zijn op 10/09/2005 getrouwd en hebben DJ Carlo Van Eyck gehad. Wij hadden hem al aan het werk gezien op een paar andere feesten en vonden hem zo goed dat we hem ook gekozen hebben.En het was een heel goede keuze moet ik zeggen ! Hij kreeg echt iedereen mee op de dansvloer, van jong tot oud. Zelfs mijn moeder die anders nooit op de dansvloer te krijgen is was er niet vanaf te slaan ! Kortom, hij heeft ons feest onvergetelijk gemaakt !! Als je zijn nummer of e-mailadres wenst, stuur medan maar een mailtje dan geef ik het doorGroetjesSophiesophie.vansighen@telenet.be
Wij trouwen op 9 september en hebben net DJ Tony uit Opoeteren vastgelegd (www.djtony.be ). We hebben hem nog nergens horen spelen maar hij kwam alleszins zeer aangenaam over en laat ons ook heel vrij in de keuze van de muziek.
Dj joris uit neerpelt is ook een ideale dj voor deze feesten. hij heeft al meer dan 10 jaar ervaring in dit soort zaken en weet de juiste plaatjes tussen oud en nieuw stuff ideaal over te brengen op het publiek
hoi Wendy bent U nog altijd op zoek naar een goede dj .Op welke datum zal uw huwelijksfeest plaats vinden stuur mij e-mail op het adres Elema@pandora.be om meer info te vragenvriendlijke groetjes Laurence