Terug naar overzicht
Hey , Ik ga in ieder geval een boekje maken ... 101 redenen waarom ik van je hou. Ben nog niet zeker wanneer ik dit ga geven . Ik was van plan een ontbijt te laten leveren voor hem bij ons thuis ( we slapen samen maar gaan ons wel opsplitsen om ons klaar te maken ) Misschien leg ik het op zijn kussen net voor ik vertrek . Ik weet het nog niet goed. Ik ga dit boekje laten maken via Extrafilm ( of een dergelijke site ) met fotos van ons in e.d. Ook gaat hij van mij een horloge krijgen waar er een speciale tekst in gegraveerd zal zijn. Iets dat voor ons belangrijk is. groetjes Kelly
He, Ik heb mijn ventje verrast op een ballonvlucht....En het was een schot in de roos....
hey, iets vergeten ik heb ook iets voorgelezen in de kerk. Mijn ventje wist wel dat ik iets ging voorlezen maar wat dat wist hij niet...
Dag Wendy, Ik heb een persoonlijke tekst voor hem geschreven en heb hier zelf een puzzel van gemaakt. Vlak voor ik naar de kapper vertrok heb ik een envelop met de stukjes onder zijn hoofdkussen gelegd en toen ik bij de kapper zat heb ik hem via sms laten weten dat hij eens onder zijn hoofdkussen moest kijken. In het maken is héél wat tijd in gekropen, maar mijn ventje was wel blij verrast. Groetjes, Kathleen
Ik ben ook naarstig bezig aan het boekje '101 redenen waarom ik van je hou...'. Er kruipt wel ongelooflijk veel tijd in, maar het resultaat is ook wel evenredig :) Wanneer ik hem dat ga geven weet ik nog niet..
ik ga een lied zingen voor hem op het avondfeest...