TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Yicke
26-2-2011
|
8-9-2010 10:27:38
Dag Kelly
Ik ben alleen met mijn mama gaan kiezen. Ik had een afspraak gemaakt in een aantal winkels en ben met haar alleen geweest. Met de hele rimram van in het begin gaan lijkt mij roepen om te veel verschillende meningen, en dat maakt het voor jou nogal moeilijk.
|
|
Annelies
2-10-2010
|
8-9-2010 10:51:28
Mij lijkt het ook niet interessant om heel heel gevolg op te trommelen. Hoe meer mensen, hoe meer meningen. Misschien kun je dan niet aan de druk weerstaan en kies je een kleedje dat niet 100% uw smaak is.
Ik ben met mijn ma en een goede vriendin geweest.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
8-9-2010 11:08:26
Hallo,
Ik zou eerst zelf wat gaan neuzen, zodat je zelf een idee hebt wat je wel en niet graag ziet. Daarna kan je samen met iedereen je keuze bekijken en kunnen zij meningen/suggesties geven.
Ik ben met mijn toekomstige mijn kleedje gaan kiezen, daarna hebben we de twee mama's meegenomen zodat zij het ook wisten. Maar wij hebben wel met ons twee gekozen.
Groetjes
Annelies
|
|
Sofie
3-11-2011
|
8-9-2010 11:15:38
Hoi Kelly, Ik ga gewoon met mijn mama en zus gaan. Te veel mensen lijkt me stresserend, al die verschillende meningen . Groetjes Sofie
|
|
shirley
25-6-2011
|
8-9-2010 11:40:58
Dag kelly!
Ik ga met mijn 2 mama's, mijn schoonmoeder (want daar heb ik een goede band mee en ze heeft zelf geen dochters) en mijn getuige. Dus ik neem 4 mensen mee. Ze zijn allemaal zo opgetogen dat ze er allemaal van de eerste keer willen bij zijn. Dus na lang zoeken hebben we een paar datums geprikt om op jacht te gaan :-)
Ik hoor vaak dat zo veel verschillende meningen niet goed is, maar ik maak me daar niet echt zorgen om. Ze weten allemaal welke stijl ik ongeveer wil.
groetjes!
|
|
frida
6-2-2010
|
8-9-2010 11:49:58
Tja Kelly, ik ben helemaal alleen gaan zoeken ( zoeken groot woord van het moest een van Linea Raffaelle zijn en het is er ook een geworden)
Maar ik denk dat ik een uitzondering zal zijn.
Groetjes
|
|
sarah
12-6-2010
|
8-9-2010 13:18:50
Ik ben met mijn ventje op zoektocht geweest, en ben dan in de winkel waar mijn smaak hing, met mijn mama en schoonma geweest. En zij zijn elke keer allebei meegegaan, dus ook voor elke pas! Was plezant, en zeker omdat de meningen altijd gelijk waren... maakte het makkelijker voor mij!
groetjes!
een happy getrouwde meid
|
|
heidi
|
8-9-2010 15:38:21
ik ben ook alleen mijn jurk gaan kiezen, ik wou echt volledig mijn gedacht en met mensen bij laat je je toch maar beïnvloeden... met de volgende pas had ik mijn mama dan meegenomen en ze vond het prachtig, en ze zei dat ik in iets helemaal anders zou trouwen...
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
8-9-2010 15:51:09
Ik ga alleen met mijn mama kiezen, zij zal 200% eerlijk zijn en wij hebben bovendien over het algemeen dezelfde smaak! Het lijkt met trouwens een fantastisch moeder - dochter uitje, en ik weet dat ze zich voor de finale beslissing sowieso niet zal opdringen.
|
|
ilse
9-7-2011
|
8-9-2010 20:56:53
hoi iedereen,
Ik ben met mijn mama en mijn zus geweest en telkens 1 schoonzus... Aangezien ik 3 schoonzussen heb en ik met alle drie een heel goede band heb.
Ik moet zeggen dat het altijd wel plezant is. Mijn mama vindt alles mooi, mijn zus heefit haar eigen mening en mijn schoonzusje komt er amper boven uit en verteld later als we met 2 zijn haar mening...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|