Terug naar overzicht
Hallo Sofie Ik heb twee weken geleden mijn kleedje gekocht bij Koonings en dit was ééntje van de 2010 collectie. Maar ik heb geen korting gekregen, dus deze korting is zeker en vast niet op alle kleden (deze kortingskleden waren in een apart gedeelte). Ik zou zeggen: kijk je niet blind op de kortingen en ga al eens passen als je het graag wilt weten. Kan je ineens vragen of ze meerdere keren per jaar zo'n kortingen geven. Ik kan Koonings wel aanbevelen, een zeer grote winkel met vriendelijk en professioneel personeel! Groetjes
hoi sandy, waar ligt die winkel ergens??
Hoi Sandy, Ik heb den 30e mijn kleed bij Koonings gekocht en ga het voor het eerst in pas zetten in maart, de kortingen waren inderdaad pas bezig van den 29e, en om eerlijk te zijn de meeste waren met korting, ik zag nergens zoveel kleedjes bij elkaar. De bediening was super ben er echt vol lof van, heb ze de vraag gesteld of ze daar dikwijls kortingen doen toen werd mij gezegd dat het steeds gebeurd bij de start van een nieuwe collectie en is inderdaad pas na het zomer seizoen volgens mij toch!! Ik zou echt niet twijfelen en eens een kijkje nemen net zoals ik had gepland en was verkocht toen ik mijn kleedje paste, trouwens het is niet zo ver net achter Eindhoven. Veel succes met je zoektocht naar je droomjurk.
Hallo, ik heb vorig jaar in september daar mijn trouwjurk gekocht aan -50%. Ik had wel niet de indruk dat die korting maar om een deel van de collectie (2009 in mijn geval) ging, de mevrouw heeft mij overal in de winkel laten kijken en ik hoefde op het einde zelfs niet zelf naar de korting te vragen. Ze kwam er zelf mee af. Maar als je echt zeker wil zijn, vraag het dan gewoon op voorhand. Ik vond het een super bediening en een heel toffe winkel.