Terug naar overzicht
Hey,ik kan maar zeggen wat ik zelf heel leuk zou vinden, want ik heb er nog geen meegemaakt de laatste jaren... En toen was het met het koppel samen, in een erotisch themarestaurant. Superleuk! Maar ik zou het persoonlijk wel heel leuk vinden om eens met alle meiskes samen naar een privé-sauna te gaan en er zo'n echt typische meidenavond van te maken. Misschien een Upperdare-party? Nadien lekker iets gaan eten... en dan naar een fuif of danscafé.Groetjes,Lieve
Hey Heidi,voor mijn vrijgezellenavond werd een kook workshop marokkaans koken georganiseerd. Super leuk om te doen en nadien hebben we al onze kookkunsten zelf kunnen opeten! groetjesKathleen
HalloIk ben ook niet echt aan die opdrachtjes en zo. Een themarestaurant is idd heel leuk. 2 jaar geleden zijn wij voor een vrijgezellenavond naar maskara in Borsbeek geweest www.mask-ara.be Dat is eten met en hele show van dragqueens erbij. Ik heb me echt super geamuseerd, echt goed gelachen. Was wel niet goedkoop.GroetjesVicky09.09.06
Ela,op mijn vrijgezellenavond heb ik leren paaldansen. Dat was gewoon super.GroetjesTinne