Terug naar overzicht
Dat gaat zeker voldoende zijn, wij doen er zelfs maar 3 per persoon per uur!
bij ons was het 6 hapjes voor een uur en een half
heey ik kwam een traiteur tegen en die zei iets van een 8 hapjes voor twee uur . Hij rekent blijkbaar wel heel veel dan :)
Standaard is het één hapje per kwartier, dus idd, 8 hapjes voor 2 uur of 6 hapjes voor 1,5u!
hangt er een beetje vanaf of er nog veel avondeten volgt, niet? 8 is echt wel het maximum denk ik hangt natuurlijk ook af van het soort hapje, een toastje is lichter gevuld dan een glaasje vind ik gr eline
@Eline: aangezien het een receptie van 2u is, vermoed ik dat er geen eten meer volgt en dat dit dus niet voor de avondgasten is... (voor de avondgasten is het meestal 1u receptie).
Bedankt voor de reacties! Inderdaad, er is geen eten achteraf. We hebben eerst receptie en dan ons avondfeest.
bij ons gaat de receptie 1 uur duren met gewoon drank en zoutjes, olijven en nootjes daarna volgt het avondfeest met een uitgebreid buffet. na de mis is er een kleine lunch voorzien bestaande uit belegde broodje en taart koffie of thee en fruitsap
Wij hebben ook 8 hapjes voor een receptie van 2 uur.. Ik denk dat dat redelijk standaard is, maar we mochten zelf nog kiezen of we er meer of minder wilden.
Wij hadden ook 8 hapjes voor onze 2 uur durende receptie. Daarna was het eten maar heb niemand horen klagen :-) Groetjes, Laura