Nu Online
Momenteel zijn er 378 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stiefouders ook cadeau geven ?

8-9-2010 16:28:00
Dag bruidjes,

Mijn ouders zijn gescheiden en hebben allebei een nieuwe partner. Mijn moeder al 10 jaar, en mijn vader heeft sinds 4 maanden terug een andere vriendin. Nu stel ik me de vraag of ik voor die 2 personen ook een cadeau moet voorzien als bedanking ? Ik vind het een beetje moeilijk, ten slotte zijn het in principe enkel de ouders zelf die je moet bedanken, maar toch....
Graag jullie advies !!

Groetjes,Kim

Kim
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1167

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-9-2010 17:01:26

he, Mijn vader heeft ook een andere partner en ik heb 1 bedanking gegeven voor hun beiden....

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik8-9-2010 19:32:15

Hey,
Mijn papa en zijn mama hebben ook iemand nieuw.
Ik ga hen niks geven,.
Niet da ik het niet wil,maar heb daar ni echt een band mee.
Ze krijgen wel een bedankje,wat iedereen krijgt.Moesten ze getrouwd zijn dan mss wel.

xxxxxx

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-9-2010 20:05:21

Ik zou ook eerder iets zoeken wat je aan beide kunt geven... Een foto of zo kan je gemakkelijk aan beide overhandigen.
Wij hadden ook een kleine attentie voor de partners van de getuigen gegeven (een klein kaarsje van Bond Zonder Naam met 'Blij dat je er bent' erop). Zij waren daar héél blij mee, ook al was dat iets kleins wat ons niet veel kostte (€1 per stuk).

shirley
25-6-2011
 Meld misbruik9-9-2010 0:36:28

Ik zou ook voor een cadeau gaan dat je aan beide kunt geven.

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik9-9-2010 9:05:54

Wij gaan aan mijn stiefvader onze foto geven en aan mijn ma bloemen. Dan gaan ze beide iets krijgen, maar kunnen ze alle twee van elkaars cadeau genieten.
Voor de rest ga ik volledig akkoord met de andere bruidjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...