Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: gehuurd kostuum voor grote man

26-2-2006 20:18:41
Hallo,

Een collega van mij op school(ik ben kleuterkleidster) stapt net als ik dit jaar in het huwelijksbootje.
Haar ventje zou graag zijn kostuum huren, maar omdat hij
2m 10 groot is zijn we nu op zoek naar een winkel die zo'n kostuums voor grote ventjes verhuurd.

Alvast bedankt
Syl*

(nog 125 dagen, 1 juli 2006)

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 622

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik27-2-2006 9:16:59

Hoi sylvie
Mijn vriend is 204 en ik geloof echt dat het moeilijk is voor de grotere man een gehuurd kostuum te krijgen!Meestal zit het dan net niet, mijn vriend is lang en slank dus gaan we toch een pak kopen!
Groetjes en succes

leen
1-7-2006
 Meld misbruik27-2-2006 10:59:44

hallo,

in berchem( Antwerpen) heb je twee winkels die wel veel hebben. misschien moet je daar eens gaan horen!

leuk om te weten: wij trouwen ook op 1 juli 2006!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info