Terug naar overzicht
Oei, was er nog geen nieuwe collectie? Mag ik vragen waar je geweest bent? Want ik ga zaterdag voor eerste keer passen en die mevrouw zei dat ze alle collecties al binnen heeft.. Wij gaan naar Liliane Claes...
Hey Kelly, De nieuwe collectie komt pas uit eind september, begin oktober. Ik ben naar La Sposa geweest in Roeselare :) Hele mooie winkel, mensen halen daar vanalles uit. Was heel tevreden over die mevrouw die me daar geholpen heeft! Ik heb wel kleedjes gekozen uit de nieuwe collectie van La Sposa, die was wel al binnen, de rest volgt nog. Nuja, dan ga ik straks nog een kijkje nemen hé :) Heel veel succes, en geniet er maar van hoor! Is echt een zalig moment :) Groetjes
Ja voila, altijd leuk om meerdere keren langs te gaan he. Bij Liliane Claes is het opendeur dit weekend, en had er even naar gebeld of er ook nog gepast worden dan. En blijkbaar kan dat dan zonder afspraak en die mevrouw zei me dat de nieuwe collectie binnen was. Maar idd, misschien nog niet alles. Want een vriendin van mij werkt in Le Chapeau en zij heeft me gezegd om tegen eind oktober te komen. Maar zo lang wil ik niet meer wachten. Vind dat ik nu al genoeg geduld heb gehad!
Idem hier Kelly , op den duur sta je te popelen gewoon om te passen! En echt tis zo zalig :D Waar is die winkel van Liliane Claes als ik vragen mag ? Groetjes