Terug naar overzicht
hey wij hebbben ons uitnodigingskaartje zelf gemaakt en het heeft eigenlijk wel een leuk resultaat. Wij hebben ons leren kennen aan de noordzee en zo zijn we begonnen... ik heb de kaartjes zelf in word gemaakt met het kopieren van foto's van internet. en zo begin je mee te werken. En anders in Google type je uitnodigingskaarten en misschien vind je wel een idee.veel succes bij je voorbereidingen
Hey Vanessa, hangt er een beetje vanaf wat je bedoelt met zelf maken. Wij hebben onze kaart ook "zelf" gemaakt, maar wij gaan niet zelf drukken-plooien. Het idee van de kaart komt wel van ons en heeft mijn schoonzusje in elkaar gestoken. Wij hebben onze foto in een klavertje 4gezet, en de aankondiging binnen in staat ook in een klavertje vier. Maar sowieso zal je een paar dingen moeten proberen & afdrukken. Succes ! 27/05/06
Bij www.image.google.com kun je alle plaatjes die je wilt downloaden, en bij www.cardsandcards,nl kun je onder "etiquette" voorbeelden van teksten vinden, alles aanklikken en inderdaad gewoon kopieren naar word, ik heb nueentje geprobeerd te maken in een teken programma(paint) want dan kun je een afbeelding als achtergrond gebruiken!Succes groetjes http//raananennathalie.trouwen.com
Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt met photoshop, ik heb voor meerdere mensen al bedanktkaartjes en zo gemaakt omdat ik dit heel graag doe. Onze uitnodiging kan je bekijken op onze site www.kenny-evi.com bij foto's, als je nog voorbeeldjes wil zien van wat ik al gemaakt heb moet je maar eens mailen dan stuur ik ze door. Als ik je kan helpen dan wil ik dat met veel plezier doen.evi@blowreactor.com, groetjes