Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomkleed gezien maar boven budget

8-9-2010 21:12:56
Hoi iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het kijken in boekjes of op internet naar kleedjes maar zag nooit iets wat mij echt aansprak.
Vandaag heb ik echter de kleedjes van Maggie Sottero gezien en was dit liefde op het eerste gezicht! Helaas liggen de kleedjes met een prijs van gemiddeld 1500 euro boven ons budget Weet iemand of je dit merk ook ergens outlet of dergelijke kan kopen?

Groetjes

Babs

Babs
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1556

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik8-9-2010 21:39:22

Bij mij was dit ook liefde op het eerste gezicht...

Ik heb alle websites afgeschuimd om een outlet van Maggie Sottero te vinden, maar niet gevonden. Alé er waren zo wel een paar internetadresjes maar heb die gecontacteerd per email en nooit antwoord gekregen :-(
Toen ben ik maar naar Rotterdam getrokken, de Honeymoonshop, en daar écht mijn droomkleed gevonden van Maggie, de "Monalisa Roy" ééécht super!!! Maarja idd kost veel centjes ik was een € 1900 kwijt... (uiteindelijk van ons mama gekregen :-) )

Ik moet wel zeggen dat ze daar in de Honeymoonshop zeer goede service afleveren!!
Ik heb ook vanalles erbij gekregen; zoals de lingerie (torselet + slip + kousenbandje), de hoepelrok.

Ik had er ook bandjes aangevraagd en deze hebben ze ten eerste handgemaakt en ten tweede heb ik er ook niets voor moeten bijbetalen!

Veel success zou ik zeggen, maar eens ik dat kleed had aangehad... wilde ik er geen ander meer!! :-)

Groetjes

shirley
25-6-2011
 Meld misbruik9-9-2010 0:31:20

Hey,

momenteel zijn er sales-dagen bij Koonings en de honeymoonshop (beide in Nederland)
Deze twee winkels hebben de collectie van Maggie Sottero en dus ook kortingen op deze kleedjes tot wel 50% Kijk alvast eens op hun site. Wel haasten want ik denk dat de sales-dagen bijna op hun einde lopen. Maar misschien kan je dan toch nog je droomkleed vinden binnen je budget.

Succes!

heidi

Meld misbruik9-9-2010 7:59:27

ik kan je aanraden om eerst een paar modelletjes te gaan passen, toen ik ging trouwen wou ik er absoluut eentje van ian stuart, niets kreeg me dit uit mijn gedachten, tot ik de kleedjes pasten, het stond me niet zo... die mevrouw vroeg me eens iets anders te passen, dit deed ik dan, en dan vond ik mijn ideale jurk, het werd een pronovias, en dit stond me perfect... prenten uit boekjes zeggen echt niet zoveel, zelf passen....

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik9-9-2010 8:12:04

heidi heeft gelijk,

ik had gezworen dat ik in een san patrick zou trouwen, maar die stonden mij niet.
mijn papa was mee, en hij keek in de kasten en trok er 4 ian stuarts uit, had ik er 1 meteen terug weggestuurd wegens te veel tule, ze stonden prachtig maar had geen klik.
uiteindelijk tussen veel twijfelen tussen 2 koos ik, en ja hoor, een super kleed.

kwam ik thuis en ging ik twijfelen, dus ik terug naar de winkel met ons mama en terug aangedaan, en idd, twas toch niet hét kleed voor mij. stelde die verkoopster voor om dat ene kleed eens te passen da tik meteen had weg gelegd, omdat het toch mijn vaders keuze was, en hij dat echt wel een mooi vond.

we waren daar nu toch, en door de resem kleedjes had ik dat ook eens aangedaan, en voila, de klik, de traantjes (beetje toch) en het gevoel waren er. Dit was mijn kleed, en het is alles wat ik dacht dat ik niet wou.

dus beter eerst gaan passen, mss zijn die soldedagen de ideale gelegenheid om dat kleedje op de kop te tikken als het echt JOUW kleed is, maar staar je er zeker niet blind op

groetjes,
kristel

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik9-9-2010 11:33:09

Ik had gezworen nooit of te nimmer een kleedje van Linea Raffaeli te zullen dragen op mijn trouwdag...

Tja... 't is er dan toch eentje geworden. En zelfs mijn top voor het burgerlijk huwelijk komt van daar... 't is wel geen typisch linea-kleed, ik zie al die vouwen, plooien en bloemen niet graag, noch de overdaad aan zichtbare tule, onderrokken en de kleuren.

Om een lang verhaal kort te maken: het maakt niet uit van welke ontwerper je trouwjurk is, als het voor jou maar dé jurk is!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-9-2010 15:20:12

he, bij mij was het net omgekeerd het moest een van Linea Raffaelle worden en heb dan ook 1 aangehad.Maar met zit veel tralla aan. Maar helemaal mijn ding.

Van waar hij komt is niet belangrijk je moet je er goed in voelen. Prinses voor 1 dag....

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik9-9-2010 16:53:39

hoi Babs

ik ging voor het merk Faragé. Ik kwam in een winkel pastte een paar jurken van Faragé en het was toch niet mijn ding. Nu ik zag de stijl van Faragé heel graag maar die winkel had die bepaalde kleedjes en bustiers niet binnen. Ik ben naar een andere winkel gegaan en die mevrouw haalde er een paar andere merken bij met dezelfde stijl. Ik pastte ze allemaal en één voor één vond ik ze heel mooi. de eerste was een Faragé (met alles wat ik niet wou grote rok sleep tulle en een bloem :D), en het merk waar ik voor kwam trouwens ik was op slag verliefd mijn getuige was er ook bij en we hadden beide dezelfde mening, zelfs de mevrouw van de winkel zei het. Had die faragé er nu niet geweest ik had zeker een ander kleedje van een ander merk gekozen uit deze winkel want in dezelfde stijl waren er ook met/zonder sleep met en zonder bloem, enz... dus conclusie passen passen passen passen passen!!! trouwens het was ook boven mijn budget... 1500 euro en ik zou niet meer geven dan 1000 euro 'aan zo'n kleed voor één dag'. Maar het is zoals vele zeggen het is jouw dag ! Nu ik koop gedurende het jaar wel wat schoenen minder en hou me bij men garderobe van vorig jaar :D dan spaar ik die 500 euro zo uit !!!
Succes met de zoektocht en schuim die solden af!!!
groetjes
Fatimma

Jamie

Meld misbruik9-9-2010 19:05:17

Hi Babs,

Voor outlet maggie sottero bruidsjurken kan je een kijkje nemen op www.acinderellastore.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info