Terug naar overzicht
Hey Petrouchka Bij mij is het zaterdag ook vrijgezellen en volgende week eindelijk de trouw :-) Veel success, plezier, mooi weer, ... Groetjes
Hey Jessy, Das plezant :-) Van waar ben je? Spannend he :-) Ik wens je hetzelfde toe en idd mooi weer he :-)
Ik ben van Deurne. Ja ik vind het ook zeer spannend... Deze morgen een smske gekregen dat ik om 7u45 (!!!) zaterdag moet klaarstaan... en dat op een zaterdag! groetjes
Amai ja das vroeg het mijn begint in de namiddag moet eerst nog eens trouwjurk passen :-) Ik ben van Kontich..Dan heb ik een vraagje als je van deurne bent kasteel sterckschof mag je daar foto's nemen? groetjes
Hey Jaja, dan zul je me wel tegenkomen :-) want daar trekken wij ook onze foto's. Nu moet ik wel zeggen dat je in het museum zelf geen foto's mag trekken, maar in die binnenkoer en in de tuin mag je overal gratis foto's nemen. Wij gaan daar met onze familie ook foto's trekken. Heb jij ook een andere locatie? Ik denk dat ik het ga laten bij het Sterckshof voor zowel onze foto's als die met de familie. Groetjes