Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

8-9-2010 21:54:54
Hallo iedereen eindelijk ik alles op zijn plooi gevallen en ben ik nu zenuwachtig aan het afwachten tot zaterdag want dan is het mijn vrijgezelle...en met nog 9 dagen op de teller begint het allemaal spannend te worden...volgende week is het zover...:-)

petrouchka
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1103

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik9-9-2010 13:03:36

Hey Petrouchka

Bij mij is het zaterdag ook vrijgezellen en volgende week eindelijk de trouw :-)

Veel success, plezier, mooi weer, ...

Groetjes

petrouchka
18-9-2010
 Meld misbruik9-9-2010 13:13:26

Hey Jessy,

Das plezant :-)

Van waar ben je?

Spannend he :-)

Ik wens je hetzelfde toe en idd mooi weer he :-)

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik9-9-2010 18:15:57

Ik ben van Deurne. Ja ik vind het ook zeer spannend... Deze morgen een smske gekregen dat ik om 7u45 (!!!) zaterdag moet klaarstaan... en dat op een zaterdag!

groetjes

petrouchka
18-9-2010
 Meld misbruik9-9-2010 18:54:56

Amai ja das vroeg het mijn begint in de namiddag moet eerst nog eens trouwjurk passen :-)

Ik ben van Kontich..Dan heb ik een vraagje als je van deurne bent kasteel sterckschof mag je daar foto's nemen?

groetjes

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik10-9-2010 19:18:01

Hey

Jaja, dan zul je me wel tegenkomen :-) want daar trekken wij ook onze foto's.
Nu moet ik wel zeggen dat je in het museum zelf geen foto's mag trekken, maar in die binnenkoer en in de tuin mag je overal gratis foto's nemen. Wij gaan daar met onze familie ook foto's trekken.
Heb jij ook een andere locatie? Ik denk dat ik het ga laten bij het Sterckshof voor zowel onze foto's als die met de familie.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...