Terug naar overzicht
Hey Stephanie, Heb je de snoepjes al? In Brugge kan je bij zucchero snoepjes laten maken met jullie naam erin. www.confiserie-zucchero.be groetjes Sarah
Ik heb bij Ava potloden gekocht en puntzakken. En dan nog snoepjes erbij.
Ik heb gezorgd voor bellenblaasjes Groetjes L
Ik ben kleine badeendjes gaan halen en ik ga er nog een klein snoepzakje aan hangen.
Wij hebben een combinatie gemaakt van puntzakken niet té groot (Ava) - snoep uit de Makro en een soort van fluffy balls (vorm en stekels van een zonnetje met een smiley op en als je er mee schud lichten ze op - bestaat in allerlei kleuren en vormen - niet geschikt voor kinderen jonger dan 3). Dit alles dan natuurlijk in een mandje. Nu afwachten wat reactie van de kindjes zal zijn :-) groetjes, Ann
Hey,Ik heb voor de trouw van mijn zus plastice martini glazen gekocht en dit gevuld met snoep/hartjes thema en dan een mooi bloempje rond. groetjes Dana.
Hey , Wij hebben houtenfluitjes gekocht in felle kleuren en hebben er dan een klein zakje met felgekleurde smarties/ kleine suikerboontjes aangehangen. Fleurig en speelt en echt wel leuke toeters voor die klein mannekes ... www.lobbes.nl hebben we fluitjes besteld! staan echt wel leuke dingen op!
heel origineel moet da nie zijn hoor :D enkel veeeeeeeeeeel snoepjes das voor die kinderen het belangrijkste. Ik overweeg nog om gewoon snoep borchettes te maken en een ijskarretje overwegen we ook nog maar ik heb nog tijd :-D groetjes Fatimma
TIP: Nu liggen er in de Aldi van die harde snoepjeshartjes en rode lippen-snoepjes! Ook Makro is voordelig voor snoepjes!
Wij hadden fuchsia badeendjes met een doorzichtig zakje snoep (lippen, hartjes en felgekleurde kleine bolletjes) en dat in een zwart mandje en wat grijze veren als versiering.