Terug naar overzicht
Hey Bij mij ook 50 dagen op de teller! Het begint spannend te worden. Toevallig heb ik ook mijn vrijgezellen deze zaterdag; kijk er superhard naar uit! Veel succes met de planning nog!
Hey Ook hier nog 50 dagen! Spannend hé en nog zoveel op mijn lijstje... Dit weekend verhuizen we en dan vliegen we er terug in, 't zal nodig zijn! :-) Daarnet mijn kleed nog gaan passen, want een maand geleden kon ik er niet in. Vandaag wel terug, wat een gigantische opluchting!! Binnen drie weken terug voor de retouches van de lengte. Geniet nog van de voorbereidingen!
@Lena; ik heb morgen mijn 2e pas.In juni kon ik er in maar had geen overschot.Dus ik vrees dat ik er morgen zeker niet in kan.Hoe hebben ze dat dan gedaan? En in welke winkel was dat.Fijn dat je er nu in kan,idd dat zal een héle opluchting zijn!!
@ Isabel: op één of andere manier hebben ze niets gedaan, alleen een andere verkoopster die de jurk heeft aangedaan. Het blijft een mirakel, maar het is ook en dat is het belangrijkste. Ik zal dus de komende twee maanden wel goed op gewicht moeten blijven, want overschot is er niet. Het kleed zal ook aan de zijkant nog een klein beetje worden uitgelaten om toch iets comfortabeler te zijn. Mijn kleed komt van bij Le Chapeau in Antwerpen en van mij krijgen ze alvast een dikke pluim voor de service die ik gisteren gekregen heb, echt heel tevreden van!