Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen! 2-10

9-9-2010 7:37:35
Het begint hier te korten, en daarmee ook meer te kriebelen in de buik.
Nog maar 23 dagen!!
Maar eerst deze zaterdag de vrijgezellen voor ons alle 2. Ik heb hier eerst een hoop schrik voor gehad, vooral voor de mannen, aangezien de de boel soms nogal kunnen begaaien. Maar nu ik al enkele dingen weet wat de mannen gaan doen, ben ik al geruster.

Hoe lukt het bij de andere koppels van 2 oktober? Nog veel werk?
Men ventje gaat vanavond de bloemen bestellen met zijn ma en ik mag voor de ringen bellen en dan is het meeste in orde.
En de 29ste mag ik men kleedje afhalen!!

Groetjes
Tanja

Tanja
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 923

kelly
2-10-2010
 Meld misbruik9-9-2010 7:44:15

hoi hoi bij ons is het ook 2/10 t begint echt rap te korten vind ik nu gisteren ben ik de ringen gaan halen en de 18de is onze vrijgezelle bij ons is alles eigenlijk klaar buiten de tafelschikking dat gaan we maandag afwerken groetjes kelly

angela
2-10-2010
 Meld misbruik9-9-2010 8:14:28

Ik heb de 18de men vrijgezellen.
Voor de rest moet er ook nog alleen voor de bloemen gezorgd worden.
Volgende week men kleedje passen.
En ook de tafelschikking nog doen.

En dan hopen dat de weergoden ons helpen met een stralend zonnetje op 2 oktober dan kan het niet meer stuk

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik10-9-2010 15:16:08

bij ons is ook alles zowat in orde, nog zowat frullen :-) heb er zin in en stress! hehehe

nog veel succes meiden ! en duimen voor goed weer eh..:-)

groetjes,

boden
2-10-2010
 Meld misbruik14-9-2010 10:40:31

nog 17 dagen intussen! laat ons inderdaad hopen op mooi weer! een nazomerse dag zoals we vorige zaterdag hadden zou super zijn. nog veel succes allemaal en niet teveel stressen he ;-) nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...