Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wit met zilver en/of goud als themakleuren???

9-9-2010 10:22:57
Ik heb de prachtige Vertel's serie in mijn bezit (trouwdagboek, gastenboek en vertel's over het bruidspaar boek) en deze zijn naar mening prachtig uitgevoerd qua kleuren en stijl. Nu zou ik daar graag verder op willen borduren als thema voor al het overige (uitnodigingen, versieringen en vooral kleuren), maar......
Deze zijn uitgevoerd met als hoofdkleuren wit en zilver en mijn jurk en sieraden gaan dus niet die kant op....
Ik wil namelijk mijn gouden verlovingsring en medaillon van mijn overleden oma dragen en mijn jurk (nog niet gekozen) zal eerder richting wit met champagne tot misschien zelf bruinachtig worden (deze kleuren passen bij mijn huidtype en haar/ogen).
Mijn bruiloft en receptie/feest zijn op 2 aparte dagen. We trouwen op vrijdag met ca 30 familieleden en vrienden met achteraf het diner en bruidstaart. De volgende dag houden we een grote feest met buffet voor vrienden en kennissen. Nu dacht ik er eerst over om de kleuren te splitsen: trouwdag wit/goud en receptie/feest wit/zilver. Maar dan kom ik weer op het punt van de uitnodigingen: welke kleur daar, want 2 aparte uitnodigingen gaan mij te ver. Het makkelijkste zou zijn om de kleuren toch te kunnen combineren en alles in 1 stijl te laten, maar wat vinden jullie van de combinatie goud/zilver (met wit natuurlijk)????
Bijvoorbeeld een zilveren taartschep, met witte hendel en goud lint? En wit bord met zilver bestek en goudkleurig naamkaartjes (ontzettend leuke stoeltjes gezien die tevens doosjes voor het bruidssuiker zijn op trouwartikelen.nl). En natuurlijk zilvergrijze servetten met gouden gepersonaliseerde opdruk. Als ik het ze neerzet klinkt het fantastisch, maar denken jullie dat dit ook werkelijk zo zal zijn? Geen groot probleem natuurlijk, maar houdt mij toch bezig, want ik wil zoals zovelen alles perfect. Gaat nog wat geven voor al het overige te regelen, als ik hier al zo'n gedoe van maak. Afijn, locatie, datum en ringen zijn al geregeld dus dat is al een grote zal ik maar denken. Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Leontine
3-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 867

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...