Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 8 dagen!! dus nog een aantal vraagjes ...

9-9-2010 11:06:52
Hej bruidjes en gommetjes,

Met nog 8 dagen op de teller heb ik nog een aantal vraagjes:

Hoe moeten wij ons opstellen voor ontvangst van de gasten aan de feestzaal?

Wat doen jullie op de avond van het feest met de enveloppen in de enveloppendoos zodat deze niet gestolen kan worden?

Zijn er nog dingen die ik over het hoofd kan gezien hebben?

Voor iedereen een geweldige dag om nooit te vergeten toegewenst!!!

groetjes,
Tine

Tine
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1202

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik9-9-2010 11:21:22

Dag bijna naamgenoot,

Ik stond eerst, dan mijn ventje, dan mijn ouders, dan zijn ouders, dan mijn getuige en dan zijn getuige.

Wij hebben de enveloppe doos onmiddellijk in de auto gezet in de koffer. Je kan altijd aan uitbater van feestzaal vragen om deze even weg te zetten.

Veel plezier een geweldige dag toegewenst.

Een belangrijke tip: GEEN ZENUWEN hebben, dan geniet je goed van elk moment.

Groetjes

Tineke

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik9-9-2010 11:29:48

Hallo,

Wij hadden volgende opstelling:
Ikzelf - men ventje - ouders bruid en bruidegom

Bij ons stonden de getuigen er niet bij, maar das een keuze die je zelf maakt!

Geniet van elk moment want het is zo snel voorbij!

Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik9-9-2010 12:56:07

Hoi mede-18-september-bruidje :-)

Wij hebben in onze feestzaal een safe die we mogen gebruiken (mss eens vragen of dit bij jullie ook zo is)

Als opstelling zullen wij er enkel, bruid en bruidegom, staan. Dit omdat we met gescheiden families zitten (waarin de sfeer niet zo goed is). Zo zal het binnenkomen ook vlotter verlopen en kunnen we sneller met het feest beginnen! :-)

Groetjes

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik9-9-2010 13:03:43

ey,

wij zullen zo staan: bruid-bruidegom-ouders bruid-ouders bruidegom,
de enveloppen(doos) worden na de receptie door mijn zus/ceremoniemeester op onze suite gezet.

geniet ervan

petrouchka
18-9-2010
 Meld misbruik9-9-2010 13:11:35

Hey Tine,

Wij trouwen ook op 18 september!:-)

Wij staan zo: bruid,bruidegom mijn ouders zijn ouders en geen getuigen omdat ik er 3 heb en men ventje 1 :-)

Ik wens je een super dag toe en we hopen op mooi weer he :-)

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik10-9-2010 13:26:03

onze zaal had een aparte kamer waar ons bloemen en enveloppedoos in konden staan en wij hadden de sleutel daar van..

ik stond eerst dan mijn man en dan onze moeders de getuigen niet van de maitre van de zaal anders sta er hier op den duur een file om jullie geluk te wensen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...