Terug naar overzicht
Ik denk dat ik de sleep eraf zou doen... Elke keer die scheurtjes in je kleed is ook niet goed, hé! En wie weet scheurt het dan wel verder...
hey , ik als retoucheuse zou er lintjes laten in maken aan de binnenkant zodat je de speldjes niet meer nodig hebt. is normaal vrij simpel om uit te voeren en voor u jurk veel beter zo kan je geen spijt hebben dat hij er af is want je kan de lusjes gewoon los maken groetjes
He, Ik zou ook de sleep er afdoen, zo heb je toch nog geniet van je jurk weining bruiden kunnen dat na de trouw doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Marleen, Lusjes is helaas geen oplossing. De sleep hangt nu driedubbel onderin en of het nu met veiligheidsspelden of lussen is, gemakkelijk gaat het toch niet zijn. Toch bedankt voor de tip. @ Veronique, Frida, Ja, vanavond en morgen kan ik mijn kleedje terug aandoen, het is nu omgespeld. Ik ga eerst eens proberen om misschien toch een goede manier te vinden om het makkelijk (en mooi) om te spelden en anders toch maar overwegen om hem eraf te doen... Bedankt voor de reacties!