Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb mijn witte en doorschijnende paraplu's gevonden in Hasselt op de markt. Misschien een beetje ver maar er is bij jouw in de buurt waarschijnlijk ook wel een marktje... Ofwel een dagje Hasselt (altijf plezant!). Het is markt op dinsdag en vrijdag voormiddag op het Dusartplein. (Witte enorm groote paraplu = 12 euro, doorschijnende paraplu = 8 euro) Groetjes Annelies
hey Ik heb nog 8 doorschijnende paraplu's liggen, ze zijn nieuw, niet gebruikt! Ze hebben een diameter van 1m en een hoogte van 89 (dacht ik)Woon te Hoboken.We vragen 8 € stuk. als je intressen hebt mail me dan even dana_hellemans@hotmail.be groetjes Dana.
Wij hebben nog 2 doorschijnende paraplu's liggen. We verkopen ze voor 10 euro. Ophalen kan in Halle, Brussel of Gent...
Kleine tip, vraag eerst eens na bij de ceremoniemeester of het vervoer ...
@ Annelies: een ceremoniemeester hebben we niet en de auto nemen we van iemand die dit voor de fun doet. Toch bedankt! @ iedereen: Mijn ventje wil per sé een paraplu kopen in die parapluwinkel in Antwerpen (op de Groenplaats) tja... ik zal hem dan maar laten doen zeker?! Toch bedankt voor jullie reacties! groetjes Jessy