Terug naar overzicht
Lien en Angelo. Informeer eens bij Happy Music van deze website. Dierk is van Nevele - dus in de buurt - en beslist een aanrader! Veel suc6!
dj Zenza!! Diericx Paul Weldadigheidsstraat 14 Zomergem tel: 09/ 372.80.75 gsm: 0478/971 728 Echt super ga je zeker geen spijt van hebben alles echt tip top in orde super verlichting gewoon TOP en doen ;-).. Je kan gerust jullie stijl van muziek zeggen hij houd echt met alles rekening, draait op grote bedrijfsfeesten ook. Heeft al op alle feestjes van mij gedraaid zou hem niet meer kunnen missen. Groetjes Kim
Hallo, Op mijn trouw heeft een collega haar man gedraaid, zijn ook vrienden de dansvloer is niet leeg geweest Hij luistert ook echt wat je zelf wilt Dj jurgen erauw tel, 0477/69.67.20 Hij is van langerbrugge dus niet te ver van evergem Grtjs
Lien en Angelo, denk dat je beter de term "goede dj" kunt omschrijven. Wat is voor jou goed? Op hetzelfde feest kan iemand de dj goed vinden maar een ander kan die dj slecht vinden...smaken verschillen nogal.Elke dj die al jaren in het vak zit en hopen referenties heeft, is wel op één of andere manier goed...anders zouden ze het ni zo lang volhouden... En de meeste goede dj's draaien niet "rond hun eigen kerktoren" in uw geval rond de kerktoren van Evergem. Nee, zij zijn meestal actief over heel Vlaanderen en sommigen zelfs tot in het buitenland.
Hallo, Uit ervaring weet ik dat bij "watts-productions. be" alleen Pro DJ's zitten. Dus als je op beide oren wil slapen ga daar eens inlichtingen nemen. Succes verzekerd!