Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/10/2010

9-9-2010 20:37:57
Hallo,

ik ben eens benieuwd of er nog iemand trouwt op vrijdag 8 oktober 2010?

In ieder geval ben ik al een echte bridezilla aan het worden...terwijl we eigenlijk echt geen traditionele trouwdag gaan hebben! Maar toch....

Ben echt benieuwd of er nog iemand de dagen aan het aftellen is....

groetjes

KELLY
8-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 579

Liesbeth
8-10-2010
 Meld misbruik9-9-2010 21:08:00

Wij trouwen ook op 8/10/2010!! en hebben ook geen traditionele trouwdag .
De zenuwen beginnen stilaan te komen. en bij jou?

groetjes

Ilse
9-7-2011
 Meld misbruik9-9-2010 23:46:55

Hoe ziet jullie dag eruit? Jullie maken me nieuwsgierig ...

sarah
9-10-2010
 Meld misbruik10-9-2010 13:47:38

ik huw een dagje later en ik word stillekesaan ook wat nerveus! wat moet er nog bij jullie gebeuren : bij ons is de grootste taak nog de tafelschikking,misboekjes printen,schoenen kopen..

succes op jullie dag ! ik hoop dat we beiden een prachtige dag hebben zonder regen

KELLY
8-10-2010
 Meld misbruik10-9-2010 17:11:11

De zenuwen zijn sinds vandaag toch serieus aanwezig en begin al te zweten als ik denk aan wat er allemaal nog moet gebeuren. Mijn man moet nog kleren (geen kostuum) en mijn kinderen ook nog. Ook moet ik de tafelversiering en decoratie nog gaan kopen.

Om hoe laat trouwen jullie? Wij trouwen om 14u, alleen voor de wet, geen kerkelijk huwelijk :-)

Mijn trouwkleed (géén wit) moet ik volgende week vrijdag gaan passen en ik ben o zo bang dat het niet meer mooi gaat zijn! Ik was midden juli begonnen met infraligne en een maand later was is 3kg en 30cm kwijt, toen ben ik mijn kleed gaan kopen met de intentie dat er tegen 8 okober nog wel wat cm's zullen verdwijnen, maar niets is minder waar!

Door zenuwen (ook op het werk hoor) ben ik weer gaan eten en ik ben al 1,5 terug bij! :-(

Nu was het kleed wel te groot, maar toch, ik denk dat het me niet meer mooi gaat staan.

Zoals ik al zei trouwen we om 14u, daarna gaan we met de familie naar de zaal en eten we daar wat pistolets en sandwiches gevolgd door bruidstaart en koffie. Dan zullen de eerste gasten stilletjes binnen komen tegen 18u. We hebben een springkasteel gehuurd voor in de zaal zodat de kindjes zich kunnen uitleven. (wijzelf hebben ook al twee jongens van 8 en 3) Tegen 19u zal de frietkar wel arriveren en die blijft staan tot 22u. Daarna gaat de dj beginnen maar zonder openingsdans!

Liesbeth
8-10-2010
 Meld misbruik10-9-2010 22:42:35

Wij moeten nog enkel de tafelindeling bedenken (we wachten nog op een aantal bevestigingen) en zoeken nog vervoer voor onszelf. Voor de rest is alles in orde denk ik:
- bruidskleed nog 1 keer gaan passen
- morgen proefkapsel
- bruidsboeket is in de week besteld (door mijn toekomstige)
- kostuum hangt al in de kast (met schoenen er al bij)
- trouwringen mag ik morgen gaan halen
- DJ ligt ook vast en de liedjes die we zeker willen ook
- zijn al in ondertrouw geweest

Wij trouwen ook enkel voor de wet om 13u, daarna receptie, foto's maken, BBQ met de familie en daarna drinkfeest voor de familie en vrienden en ...

Zenuwen zijn er voorlopig nog niet, maar die zullen nog wel komen denk ik

Mieke
8-10-2010
 Meld misbruik28-9-2010 23:23:28

Heb ook nog niet echt zenuwen. Denk dat alles in orde is. Met slechts negen dagen meer te gaan zou dat ook wel mogen. Ik doe wel de hele rimram, wet en kerk. Heb echt het gevoel dat het een droomhuwelijk zal worden ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...