Terug naar overzicht
Hey Ilse, Wij hadden I loved her first van Heartland. Zeer mooi nummer. Groetjes
wij nemen ook i loved her first, maar ook in aanmerking kwamen: marco borsato: dochters butterfly kisses van bob carlisle ook heel mooi, maar meer toepasselijk voor een alleenstaande vader: butterfly fly away, van miley cyrus
Wij hadden ook I loved her first van Heartland. Heel mooi nummer! Groetjes Annelies
You raise me up - Westlife Die gaan wij nemen Groetjes Jessy
Ik heb I loved her first net even opgezocht, kende het nummer niet. Zit hier met een krop in de keel, prachtig gewoon! Is dit ook niet mooi om naar het altaar te lopen met de papa?
Ook wij hadden I loved her first :-) Had het mijn papa op voorhand al laten horen zodat we niet zouden blijten tijdens de dans :-) Hij was toch heel stil toen hij er naar luisterde en het was meteen goedgekeurd :-) We hebben van heel wat mensen gehoord dat het een heel mooi nummer was.
waaauw!! ik kende het liedje niet van I loved her first, maar ben het meteen eens gaan luisteren en waauw!! met mn ogen vol tranen, dit wordt het!
Wow! Echt een heel mooi liedje! Kende het zelf ook niet maar is echt erg toepasselijk! Zullen veel dit liedje nemen denk ik (mss zelfs wij ;-)).
Amai, echt heel mooi en pakkend! Ik denk dat wij dit ook zullen nemen! ;-)
Wanneer nemen jullie dit nummer dan? Wanneer ik met mijn vader dans, danst mijn vriend met zijn moeder.. Dan is dit toch niet meer toepasselijk, toch? Een heel prachtig nummer wel!